پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1057 تاریخ : 1390/04/25-00:00:00
,2,
آغاز فعالیت  رسمی بیمه ما با حضور رییس کل بیمه مرکزی

آغاز فعالیت رسمی بیمه ما با حضور رییس کل بیمه مرکزی

شرکت بیمه ما با حضور رییس کل بیمه مرکزی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملت، مدیران عامل شرکت های بیمه و جمعی از فعالان صنعت بیمه کشور به صورت رسمی آغاز

 

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، علی دیواندری در مراسم آغاز به کار رسمی شرکت   بیمه ما با بیان این نکته که فضا، فضای همکاری است، اضافه کرد: ما نیز از امکانات   بانک ملت برای توسعه صنعت بیمه کشور در قالب شرکت بیمه ما استفاده خواهیم کرد  .

مدیرعامل بانک ملت، تولد شرکت های بیمه جدید را در اقتصاد کشور، پدیده ای میمون   و مبارک خواند و اظهار داشت: هر شرکت بیمه ای که پا به عرصه اقتصاد می گذارد، می   تواند گوشه ای از خلاهای موجود را پر کند  .

وی با تبریک تولد این شرکت به سهامداران و فعالان صنعت بیمه، افزود: ایران ظرفیت   های بالا و فضاهای بکر زیادی برای پوشش های بیمه ای دارد که لازم است شرکت های بیمه   در این زمینه ها وارد شوند و این ظرفیت ها را بپوشانند  .

دیواندری با تاکید بر این نکته که توسعه ظرفیت های بیمه ای می تواند، برای کشور   ارزش افزوده زیادی ایجاد کند، افزود: یک شرکت بیمه جدید می تواند بار بر زمین مانده  ای را بردارد، ظرفیت بیمه کشور را توسعه بخشد و به اقتصاد ملی کمک کند.

وی با اشاره به این نکته که بیمه ما متعلق به همه جامعه ایران است، ادامه داد: این شرکت شرکتی مستقل است که کمتر از 10 درصد سهام آن متعلق به بانک ملت است سهامداران بزرگ و معتبر دیگری در زمره سهامداران آن قرار دارند.

مدیرعامل بانک ملت اظهار امیدواری کرد که شرکت بیمه ما هم همانند شرکت های دیگر، بتواند در افزایش توان ریسک پذیری کشور موثر باشد، به تقویت کارآفرینی در کشور کمک کند، باعث افزایش توان اقتصاد ملی شود و ارتباط مناسبی با نهادهای پولی و مالی ایجاد کند.

دیواندری با اشاره به این نکته که صنعت بیمه کشور، جای رشد زیادی دارد، تاکید کرد که ما هنوز در ابتدای راهیم و تا رسیدن به سرمنزل مقصود باید تلاش زیادی انجام دهیم.

وی از مدیران شرکت بیمه ما خواست تا با ایجاد زمینه های ارزش آفرینی در بخش های مختلف، باعث آرامش هموطنان در بخش های خرد، صنعتی و تجاری شوند.

دیواندری همچنین از تمامی افرادی که با تلاش و پیگیری های خود، باعث شروع فعالیت شرکت بیمه ما شدند تا بدین ترتیب موجبات رشد و شکوفایی اقتصاد کشور فراهم آید، سپاسگزاری کرد و گفت: با افتتاح رسمی بیمه ما، یار دیگری به یاران بیمه ای کشور افزوده شد.

جواد فرشباف ماهریان رییس کل بیمه مرکزی هم در این مراسم اظهار داشت: شروع به کار یک شرکت بیمه را در اعیاد خجسته شعبان باید به فال نیک گرفت چون سرآغازی برای تکمیل فرآیند توسعه بازار بیمه کشور خواهد بود.

وی با بیان این نکته که شرکت بیمه ما می تواند با ترکیب سهامداران خود، زمینه های گسترش بازار بیمه کشور را فراهم آورد، ادامه داد: وجود چنین شرکت هایی می تواند باعث افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور شود.

فرشباف صنعت بیمه را ایجادکننده اطمینان و آرامش در کشور دانست و گفت: سهامداران بیمه ما در ابتدای کار پیشنهاداتی را برای نام این شرکت ارائه دادند ولی در نهایت با پیشنهاد بنده، عنوان"ما" انتخاب شد تا هم بتواند نشان دهنده توانمندی های این شرکت باشد و هم کلمه ملت را در خود داشته باشد.
رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به این نکته که بیمه ما مخفف کلمه بیمه ملت ایران است، اظهار امیدواری کرد که این شرکت بتواند هم شان ملت بزرگوار و سختکوش ایران، تعهدات خود را ایفا کند و پوشش های مختلف را در اختیار اقشار گوناگون مردم قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم انجام عملیات بیمه ای دقیق، رعایت مدیریت ریسک، استفاده از فناوری ها و روش های جدید و به کارگیری نیروهای خلاق و کارآمد در این شرکت جدید، تصریح کرد: بیمه ما سهامداران بزرگی دارد که می تواند از ظرفیت های آنها برای توسعه فعالیت ها و به تبع آن گسترش بازار بیمه کشور استفاده کند.

فرشباف ماهریان با تاکید بر این نکته که ایران از لحاظ مساحت جزو 10 کشور بزرگ دنیا و از نظر قدرت برابری خرید، جزو 20 اقتصاد برتر جهان است، یادآور شد: این بزرگی ایجاب می کند که علاوه بر داشتن شرکت های بیمه توانمند و کارآمد، با ارائه خدمات مناسب و توسعه و تنوع پوشش های بیمه ای، آسایش و امنیت را برای فعالان اقتصادی کشور فراهم آوریم.

وی مدیریت ریسک و توجه به حسابرسی داخلی را باعث اصلاح و کارآمدی شرکت های بیمه ذکر کرد و افزود: باید فضای رقابتی مناسب را برای شرکت های بیمه ایجاد کنیم تا در این فضای رقابتی هم شرکت ها و سهامداران آنها و هم بیمه گزاران منتفع شوند.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به اصلاح نظام تعرفه ای و آزادسازی قیمت ها در صنعت بیمه، تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای عالی بیمه، مسوولیت تعیین شرایط و نرخ های بیمه نامه ها، به هیات مدیره شرکت ها واگذار شده است بنابراین انتظار می رود که مدیران شرکت های بیمه، با کار حرفه ای و تخصصی عمل کردن، ثابت کنند که کشور ما توانایی و شایستگی پذیرش بیمه های دیگر کشورهای منطقه را نیز دارد.

محمدعلی علیپور، مدیرعامل بیمه ما هم اعلام کرد که این شرکت موفق به جذب نیروهای متخصص خوبی شده است که در این میان بزرگان و پیشکسوتان صنعت بیمه نیز وجود دارند.

 

وی با اشاره به ارائه درخواست تاسیس این شرکت به بیمه مرکزی در اردیبهشت ماه سال گذشته، اظهار داشت: همزمانی شروع فعالیت شرکت با روزهای ماه مبارک شعبان، باعث فخر و مباهات سهامداران و مدیران آن است.

علیپور با تاکید بر این نکته که انجام مراحل اداری اخذ مجوز، کارهای دشوار و پرزحمتی بوده است، اظهار داشت: خوشبختانه هیات اجرایی شرکت توانستند به سرعت کار را به پیش ببرند و مجوز فعالیت را از بیمه مرکزی دریافت کنند.

مدیرعامل بیمه ما، به پذیره نویسی 40 درصد سهام این شرکت در شعب بانک ملت و فرابورس اشاره کرد و گفت: 10 درصد سهام متعلق به بانک ملت، 15 درصد متعلق به کارکنان بانک ملت و بقیه هم از آن چند شرکت سرمایه گذاری و اعتباری در زمینه فناوری و صنایع نفت است.

وی اظهار امیدواری کرد که این ترکیب سهامداران بتواند، زمینه های یک فعالیت موثر را در شرکت بیمه ما فراهم آورد و جایگاه خوبی را برای آن در صنعت بیمه کشور، رقم بزند.

علیپور تاکید کرد: باید با همکاری و همفکری سایر شرکت های بیمه و بیمه مرکزی و استفاده از تجربه پیشکسوتان و انرژی نیروهای جوان و تحصیلکرده، فکرها و ایده های جدیدی تولید و زمینه های بکر و کارنشده صنعت بیمه را شناسایی و فعال کنیم.

در این مراسم، جواد فرشباف ماهریان رییس کل بیمه مرکزی، پروانه فعالیت شرکت بیمه ما را به مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این شرکت تقدیم کرد و مدیران این شرکت بیمه ای نیز لوح سپاسی را به نشانه قدردانی از تلاش های بیمه مرکزی به وی تقدیم کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران