پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1052 تاریخ : 1390/04/23-00:00:00
,5,
جرایم سنگین در انتظار متخلفان احتمالی در جایگاه های سوخت

جرایم سنگین در انتظار متخلفان احتمالی در جایگاه های سوخت

جایگاه داران سوخت از این پس جرائت دارید، تخلف کنید، کم فروشی ، گران فروشی ، مخلوط سازی ، فروش خارج از شبکه ، و ... به خصوص برخورد با مشتریان حتما از مصادیق تخلف است.

مدیر عملیات شرکت ملی پخش از افزایش نظارت بر نحوه عرضه سوخت در ج ها همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان خبر داد و گفت : همه متخلفان احتمالی در ج های سوخت با جرایم

به گزارش روز پنج شنبه  شبکه تخصصی بانک و صنعت، سهرابی با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن فصل تابستان و افزایش مسافرت های برون شهری، میزان نظارت و بازرسی در جایگاه های عرضه کننده سوخت در سراسر کشور افزایش یافته است، گفت: به صورت شبانه روزی از وضع عرضه سوخت در سطح مجاری عرضه بازرسی و بازدید می شود.
وی گفت : بررسی وضع تلمبه و نازل های سوخت و رفع مشکلات فنی، برنامه ریزی برای کاهش تراکم در جایگاه ها به ویژه در مسیرهای پر رفت و آمد و نظارت بر کیفیت سوخت عرضه شده در مجاری عرضه، از مهم ترین فعالیت های در دست اجراست.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با بیان اینکه با مشارکت موسسه استاندارد، نظارت بر نحوه کمی و کیفی عرضه سوخت در جایگاه ها افزایش یافته است، افزود : همه متخلفان احتمالی در جایگاه های سوخت با جرایم سنگینی رو به رو خواهند شد.
وی درباره مهمترین ماموریت های مدیریت عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: مجموعه فعالیت هایی که در زمینه دریافت و نگهداری، نقل و انتقال، بارگیری و تخلیه، عرضه، فروش فرآورده های نفتی، نظارت و پیگیری تامین و توزیع مطلوب، مطمئن و پایدار فرآورده های مختلف نفتی در همه نقاط کشور انجام می شود، از مهم ترین مسئولیت های این واحد است.
سهرابی افزود: نگهداشت تاسیسات ذخیره سازی در انبارهای نفت، تهیه و تدوین همه روش ها و مقررات مربوط به عرضه سوخت های مایع در بخش های مختلف از جمله دریایی، زمینی و هوایی از دیگر ماموریت های این مدیریت است.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با اعلام اینکه مبارزه و مقابله با قاچاق و انحراف فرآورده های نفتی، از دیگر ماموریت های مهم این واحد در سطح مناطق سی و هفت گانه پخش فرآورده های نفتی است، افزود: هم اکنون یکی از مهم ترین دلایل قاچاق سوخت از ایران، اختلاف قیمت با کشورهای همسایه است.
سهرابی با تاکید بر این که هر میزان قیمت عرضه فرآورده های نفتی در داخل کشور به قیمت های بین المللی نزدیک تر شود، از میزان قاچاق به همان اندازه کاسته خواهد شد، تصریح کرد: برای برخورد با این پدیده شوم، افزون بر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی باید همه دستگاه های متولی، نظارتی، بازرسی و انتظامی با مشارکت دسته جمعی اقدام کنند.
وی از راه اندازی سامانه الکترونیک "تجارت آسان" به عنوان یکی از برنامه های کلان مدیریت توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های مختلف نفتی خبر داد و افزود: مطابق با این سامانه، یک سازوکار قانونمند برای توزیع و فروش داخلی فرآورده های نفتی تعریف و اجرایی شده است.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با یادآوری اینکه بر اساس این سامانه و به دنبال برآوردهای کارشناسی شده، سوخت مایع به همه مصرف کنندگان عمده و جزء اختصاص می یابد، افزود: هم اکنون به استثنای بخش حمل و نقل، همه مصرف کنندگان سوخت مایع همچون صنایع، واحدهای کشاورزی و نیروگاه ها به وسیله سامانه الکترونیک تجارت آسان، سوخت مایع خود را درخواست می کنند.
وی همچنین از تجهیز و راه اندازی گروه های تخصصی مقابله با قاچاق سوخت در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی خبر داد و افزود : این گروه ها با انجام گشت های دوره ای و با مشارکت نیروهای انتظامی و تعزیرات حکومتی به صورت مستمر و بر حسب مورد، میزان توزیع و انتقال فرآورده های نفتی را بازرسی می کنند.
سهرابی با اعلام اینکه رسیدگی به پرونده های متخلفان از قرارداد فروش در سطح شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، از دیگر فعالیت های این مدیریت است، تاکید کرد: تلاش می کنیم با افزایش برنامه های نظارت و بازرسی در زمینه چگونگی عرضه و توزیع فرآورده های نفتی، از میزان تخلفات کاسته شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 282
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران