پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1022 تاریخ : 1390/04/22-00:00:00
,5,
رسانه ها تلاش کنند، امانت اطلاع رسانی را بدرستی به افکار عمومی برسانند

در مراسم تقدیر از سردبیران و خبرنگاران حوزه نفت،

رسانه ها تلاش کنند، امانت اطلاع رسانی را بدرستی به افکار عمومی برسانند

سرپرست وزارت نفت در دیدار با خبرنگاران و نمایندگان رسانه ها گفت: مردم با کمک رسانه ها، اعم از دیداری، شنیداری و نوشتاری از آنچه در بخش های تصمیم گیری و اجرایی کشور رخ م

 

 
به گزارش شبکه تخصصی بانک و صنعت، مهندس محمد علی آبادی در نشستی صمیمانه با حضور سردبیران، دبیران و خبرنگاران حوزه نفت و انرژی که به منظور تجلیل و قدردانی از تلاش های بی وقفه در اطلاع رسانی گسترده و موثر در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برگزار شد، حضور یافت.
 
سرپرست وزارت نفت در سخنان خود خطاب به خبرنگاران حاضر، بر وظیفه حساس و خطیر اطلاع رسانی در صنعت نفت و لزوم توجه به آن تاکید و یادآوری کرد: همان گونه که مردم و مخاطبان اخبار حوزه های مورد علاقه خود را پیگیری می کنند، مسئولان نیز رویدادهای تخصصی مربوط به خود را به طور لحظه ای دنبال می کنند.
 
مهندس علی آبادی ضمن تاکید بر رعایت امانتداری افزود: وظیفه ما این است در هر سمت و در هر کجا که قرار داریم، امانتی را که به ما سپرده شده است، سالم، درست و بدون نقص به اهلش برسانیم و این بزرگ ترین رسالت یک رسانه است.
 
در این جلسه حسین پرسان، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، ابرااز امیدواری کرد که ارتباط و همکاری بسیار نزدیک و صمیمانه رسانه ها با صنعت نفت، بیش از پیش تقویت شود و تداوم یابد.
 
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت اطلاع رسانی مبتنی بر سرعت، دقت و امانت را با رعایت مصلحت و حکمت، وظیفه ذاتی روابط عمومی خواند و تاکید کرد: اداره کل روابط عمومی وزرات نفت همه کوشش خود را برای رسیدن به این مهم به کار خواهد گرفت.
در این جلسه همچنین عیسی اسحاقی، مشاور رسانه ای سرپرست وزارت نفت، ضمن اشاره به سوابق و تجربیات خود در عرصه رسانه ها و فعالیت های خبری و اطلاع رسانی گفت: امیدوارم در سمت جدید بتوانم به پیشبرد اطلاع رسانی و سیاست گذاری در صنعت نفت یاری برسانم.
 

 

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از 27 تا 30 فروردین امسال با حضور و استقبال گسترده 1550 شرکت های داخلی و خارجی و 40 کشور جهان در تهران برگزار شد


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 315
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران