پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1016 تاریخ : 1390/04/22-00:00:00
,9,
300 مرکز عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور

300 مرکز عرضه مستقیم کالا در سراسر کشور

رییس شورای اصناف گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و برای رفاه حال شهروندان، 300 مرکز عرضه مستقیم کالا به ویژه مواد غذایی و پروتئینی در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :نوده فراهانی افزود : این مراکز از پنجم مرداد آغاز به کار می کنند و تا 10 روز فعال خواهند بود.
وی گفت : ساعت کاری این مراکز از 10 صبح تا 10 شب خواهد بود که با توجه به موقعیت جغرافیایی استانها قابل تغییر است.
رییس شورای اصناف کشور خاطرنشان کرد: این مراکز عمدتا برای ارایه مواد غذایی و پروتئینی مانند گوشت، مرغ، خرما، زولبیا و بامیه، قند و شکر، چای و سایر اقلامی که در ماه مبارک رمضان خیلی مورد احتیاج است، برپا می شود.
نوده فراهانی به تخفیف 7 تا 15 درصدی قیمت ها در این مراکز اشاره کرد و گفت: از آنجایی که سود مواد غذایی ناچیز است، عمدتا از تولیدکنندگان دعوت شده است در این نمایشگاه ها شرکت کنند تا مواد ارایه شده از تولید به مصرف باشد و تخفیفی که داده می شود چشمگیر باشد.
وی همچنین از برپایی فروش های فوق العاده به همین مناسبت در صنوف مختلف خبر داد.
رئیس شورای اصناف تاکید کرد: امسال نیز مانند سالهای گذشته بازرسی ها به مناسبت ماه رمضان تشدید می شود.

  

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 500
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران