پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1010 تاریخ : 1390/04/22-00:00:00
,8,
شرکت بیمه ما از امروز رسما آغاز به کار می‌کند

با حضور رییس کل بیمه مرکزی ؛

شرکت بیمه ما از امروز رسما آغاز به کار می‌کند

شرکت بیمه ما(ملت ایران) امروز با حضور دکتر جواد فرشباف ماهریان رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسما آغاز به کار می‌کند

 

به گزارش روز چهارشنبه شبکه تحلیلی، خبری بانک و صنعت :بر اساس قانون تأسیس موسسات بیمه غیردولتی و همچنین قانون تأسیس بیمه مرکزی، به شرکت بیمه ما (ملت ایران) مجوز داده شد تا با رعایت قوانین و مقررات موجود در انواع رشته‌های بیمه اموال، مسولیت و اشخاص به فعالیت بپردازد.
بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران هشتم اسفند سال گذشته موافقت اصولی خود را با درخواست تأسیس شرکت «بیمه ما» اعلام کرده بود.
مؤسسان شرکت «بیمه ما» هدف از تاسیس این شرکت را تشکیل سبدی از خدمات بهینه بیمه‌ای با توجه به ظرفیت ها و امکانات سهامداران و وضع بیمه کشور، کسب سهم بازار قابل قبول در صنعت بیمه کشور از طریق سیاست های بازاریابی و تبلیغاتی مناسب و گسترش شعب و نمایندگی ها در سراسر کشور، قرار گرفتن در بین سه شرکت اول در بخش غیردولتی صنعت بیمه کشور به لحاظ حجم حق بیمه‌های تولیدی و حفظ مشتریان بزرگ از طریق ارائه مطلوب و مناسب خدمات بیمه‌ای اعلام کرده‌اند.
درخواست پروانه تأسیس این شرکت پیش از این با عنوان شرکت در شرف تأسیس« بیمه جام» از سوی متقاضیان تأسیس، به بیمه مرکزی فرستاده شده بود که پیش از نهایی شدن روند آن، این شرکت به «بیمه ما» تغییر نام داد.
شرکت بیمه‌ ما دهمین شرکت بیمه‌ای کشور محسوب می شود که از سوی بانک‌ها و مؤسسات اعتباری کشور تاسیس شده است. شرکت‌های بیمه پارسیان، کارآفرین، سامان، توسعه، نوین، سینا، دی، پاسارگاد و اتکایی ایرانیان 9 شرکتی‌اند که پیش از این تاسیس شده و بانک ها و مؤسسات اعتباری سهامدار عمده آنها هستند.
240
میلیون سهم شرکت بیمه ما از سوی موسسان تامین و 160 میلیون سهم بقیه از کل سهام این شرکت 40 میلیارد تومانی، از طریق شعب بانک ملت و فرابورس پذیره نویسی شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 430
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران