پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 1002 تاریخ : 1390/04/21-00:00:00
,15,
اختلالات جدّی در

وب و اینترنت؛

اختلالات جدّی در "گوگل پلاس "

نقص فنی در سرویس اجتماعی گوگل پلاس باعث شده تا کاربران گوگل برای مدت طولانی هرزنامه های متعددی دریافت کنند.

 به گزارش شبکه تحلیلی خبری بانک و صنعت اشکال در سیستم اطلاع رسانی و آگاه سازی گوگل پلاس موجب گردید تا این شبکه روز گذشته دچار اختلالات جدی شود و دهها هزار هرزنامه در ظاهر دعوتنامه را برای کاربران ارسال کند، امری که با اعتراض تند کاربران همراه شد.
در حالی که گوگل می گوید این نقص تنها 80 دقیقه طول کشیده، اما کاربران می گویند تا چندین ساعت هرزنامه دریافت می کردند. این شرکت به همین علت مجبور به عذرخواهی از کاربران خود شده است.
در عین حال اصرار گوگل به ادغام سرویس های دیگری مانند جیمیل، چت، یوتیوب و ... با گوگل پلاس هم به مذاق برخی کاربران خوش نیامده و با انتقاد آنها مواجه شده است. هکرها و کلاهبرداران آنلاین هم تلاش کرده اند از گوگل پلاس استفاده کرده و با ارسال دعوتنامه های جعلی برای کاربران وب آنها را به سایت های مخرب یا کلاهبردار هدایت کنند.
در چنین شرایطی مشخص نیست آیا نسخه تجاری گوگل پلاس که تا زمستان راه اندازی می شود با استقبال خوبی مواجه خواهد شد یا خیر.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران