پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 410884 تاریخ : 1397/08/13-10:54:21
,15,
10 روز مانده تا رویداد بزرگ ITE 2018

روزشمار چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران؛

10 روز مانده تا رویداد بزرگ ITE 2018

چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018)، 10 روز دیگر آغاز به کار می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، امروز و در شرایطی که موعد اعمال دور دوم تحریم‌های آمریکا فرا رسیده است، شمارش معکوس رویداد بزرگ صنعت بانکداری و پرداخت کشور نیز آغاز می‌شود.

 
ITE 2018، 22 آبان ماه کلید می‌خورد و این صنعت به عنوان یکی از اهداف اصلی تحریم‌ها، سه روز فرصت دارد که پلن B خود را برای برون رفت از شرایط انسداد احتمالی بررسی کند.
 
در این رویداد سمینارها، نشست‌ها و کارگاه‌های علمی و آموزشی مختلفی پیش‌بینی شده است که برخی از آنها فرصت خوبی برای بحث در مورد راهکارهای صنعت بانکداری و پرداخت کشور به منظور حفظ روابط بین‌المللی خود است.
 
علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، 22 تا 24 آبان ماه سال جاری، از ساعت 9 تا 18 به محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفتگو مراجعه کنند.
 
روز شمار چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 334
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران