سازمان خصوصی سازی خانه پارسیان ، عبور از رمز عبور خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت یک سرویس خوب؛ سرآغاز پیروزی همراه بانک تمام عیار نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران بیمه تجارت نو موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
شماره: 464165 تاریخ : 1398/02/18-16:26:16
,10027,
گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ سازی است

رئیس کل بیمه مرکزی:

گسترش شبکه فروش نوعی فرهنگ سازی است

با تنوع بخشی به شیوه های سپرده گذاری شرکت های بیمه و استفاده از تمامی ظرفیت های آیین نامه شماره 60 می توان ضمن حفظ سرمایه های این صنعت به رونق تولید نیز کمک کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر غلامرضا سلیمانی در جریان بازدید از شرکت بیمه سرمد ضمن اعلام این مطلب، افزود: توزیع سپرده گذاری های بیمه در بازارهای گوناگون سرمایه و تزریق بخشی از آن به حوزه تولید، ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی صنعت بیمه در کاهش ریسک سرمایه ای هم مؤثر است.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به این مطلب که گسترش شبکه فروش از نشانه های موفقیت پروژه فرهنگسازی در صنعت بیمه است، خاطر نشان کرد: روابط عمومی ها باید در شناسایی ظرفیت های فرهنگی و نظایر آن به مجموعه بازاریابی شرکت های بیمه کمک کنند.
وی با قدردانی از تلاش های شرکت بیمه سرمد برای جذب نیروی انسانی جوان و باانگیزه، تصریح کرد: تأمین معیشت نیروی انسانی به افزایش سلامت شرکت ها، آرامش کارکنان و در نهایت رضایتمندی بیمه‌گذاران منتهی خواهد شد.
دکتر سلیمانی از پرداخت دیرهنگام خسارات و ایجاد نارضایتی و ناراضی تراشی به عنوان مهمترین آسیب صنعت بیمه یاد کرد و گفت: واحدهای پرداخت خسارت باید به این موضوع مهم توجه داشته باشند که آینده صنعت بیمه در گرو رضایت مندی مشتریان و مخاطبان این صنعت است.
رئیس شورای عالی بیمه با اشاره به این مطلب که هزینه های مربوط به بخش آموزش و فرهنگ سازی در واقع سرمایه گذاری شرکت ها محسوب می شود، افزود: تکیه بر جوانگرایی و تأکید بر امر آموزش، آینده و افق های خوبی را پیش روی شرکت بیمه سرمد قرار خواهد داد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت موضوع امنیت شبکه ها در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: صنعت بیمه بخش مهمی از فضای مناسب امنیت اجتماعی را تأمین می‌کند و به همین خاطر از تخریب ها مصون نیست.
رئیس کل بیمه مرکزی در بخش پایانی سخنان خود، بیان این مطلب که افزایش پرتفوی غیر سهامداری در شرکت‌های بیمه نشان‌دهنده مدیریت و تلاش کارکنان آن شرکت است، اعلام کرد: یکی از مزایای صنعت بیمه بهره مندی از سرمایه های خرد برای ایجاد سرمایه گذاری های عظیم است که سیاست گذاران شرکت‌های بیمه باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.
گفتنی است در این نشست مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و تنی چند از مدیران شرکت بیمه سرمد به ارائه گزارش و طرح دیدگاههای خود پرداختند.



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 185
موج جایزه رو بگیر! رمزت رو فریاد بزن موسسه اعتباری ملل بیمه جامع مجتمع های مسکونی بیمه پارسیان اقشار جدید برخوردار از حمایت های تأمین اجتماعی بانک صنعت و معدن پست بانک ایران بانک خاورمیانه