پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 434286 تاریخ : 1397/10/04-11:11:21
,15,
گرداندن کشور بدون دیتا امری ناممکن

نصراله جهانگرد در ششمین همایش مدیران فناوری اطلاعات:

گرداندن کشور بدون دیتا امری ناممکن

بخش اعظمی از توسعه ایران در دست مدیران فناوری اطلاعات است به نحوی که میتوان گفت تفکر مدیران باید تفکر معمارانه باشد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت، معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تصور آنکه بتوان کشور را بدون دیتا گرداند غلط است ، بطور مثال کارت سوخت را لزوما میتوان بر روی کارت های بانکی پیاده سازی کرد، برای این کار لازم است بانک مرکزی شماره کارت های افراد را در اختیار مراکز صدور کارت قرار دهد تا این مهم به سرعت انجام شود که شاهد پیاده سازی این بستر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نقش متخصصین و مدیران فناوری اطلاعات در کشور فراتر از یک تکنیسین فنی است.

جهانگرد افزود: شتابی که همراه پلتفرم های شبکه ای در شهرها که تعداد شهرها حدودا 1150 عدد می باشد، فوق العاده بالا است.

وی اشاره کرده سوییچ مبادله ای دیتا به نحوی ست شده است که به سهولت دستگاه ها به این سیستم متصل میشوند و اینک بستر سخت افزاری طی 20 سال آماده شده است. لذا این مدیران فناوری اطلاعات هستم که باید بر روی این بستر پلت فرم های مورد نیاز را بوجود آورند و مدیران آی تی نیز باید در این زمینه باهم تفاهم داشته باشند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مردم باید بتوانند با مراجعه به مراکز درمانی و ارائه کارت هوشمند ملی، از خدمات پوشش درمانی استفاده کنند که امروز این امر 100 درصد امکان پذیر است و مشکل فقط عدم هماهنگی دستگاه ها است.

جهانگرد افزود: بخش اعظمی از توسعه ایران در دست شماست که در اختیار مدیران بالادستی خود قرار میدهید و میتوان گفت تفکر مدیران باید تفکر معمارانه باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 224
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران