صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521246 تاریخ : 1399/07/22-14:03:47
,5,
کاهش مراجعه به اداره ها کمک به سلامتی مردم است

استاندار تهران:

کاهش مراجعه به اداره ها کمک به سلامتی مردم است

استاندار تهران ضمن انتقاد از بهره ورنبودن بسیاری فعالیت ها که منجر به مراجعه زیاد مردم به دستگاه های اجرایی شده، گفت: تلاش برای کاهش مراجعه مردم به اداره ها کمک به سلامتی آنان است.

به گزارش بانک و صنعت، انوشیروان محسنی بندپی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح هوشمندسازی مرکز اتفاقات (هما) و جایگزینی کامل شبکه هوایی پایتخت با کابل خودنگهدار در محل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، افزود:حلقه مفقوده در مدیریت اجرایی کشور افزایش بهره وری است که موجب افزایش هزینه ها می شود.

وی اضافه کرد: هنوز بسیاری از سازمان ها در بعد افزایش بهره وری هیچ اقدامی نکرده و این امر سبب شده نیاز مردم به مراجعه به این دستگاه ها همچنان ادامه داشته باشد.

محسنی بندپی گفت: وزارت نیرو اکنون با اقدام های خود برای هوشمند سازی خدمت رسانی به مردم به ویژه شهروندان تهرانی گام مهمی در افزایش بهره وری و کاهش نیاز مردم به مراجعه به شرکت های زیرمجموعه این وزارتخانه برداشته است.

استاندار تهران با بیان اینکه اکنون و در اثر تحریم های ظالمانه فشار زیادی بر مردم تحمیل می شود، افزود: برداشتن هر گام هرچند کوچک که منجر به بهبود خدمت رسانی شود از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تهران را شهری با ویژه گی های خاص برشمرد و خاطرنشان ساخت: اقامت تعداد زیادی از جمعیت در هر کیلومتر از این شهر خدمت رسانی به آنان را با مشکل روبرو می سازد، بنابراین نیاز است سازمان های خدمات رسان به گونه ای عمل کنند تا خدمت رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون نیاز به خروج از منزل انجام شود.

محسنی بندپی بروکراسی اداری را یکی از عواملی دانست که می تواند منجر به نارضایتی مردمی شود و خاطرنشان ساخت: تلاش برای کاهش بروکراسی اداری از سوی هر سازمان و دستگاهی منجر به افزایش رضایت مردم در تهران خواهد شد.

وی گفت: اکنون مردم برای برطرف کردن نیازهای روزانه خود باید از منزل خارج شوند و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند و این امر خطرناک است و تردد زیاد وسایل حمل و نقل افزایش آلودگی ها را به دنبال دارد، بنابراین نیاز است همه دستگاه ها خدمت های خود را هوشمندانه کرده تا مردم کمتر نیاز به خروج از خانه داشته باشند.

وی پیرامون اجرای طرح هوشمند سازی مراکز اتفاقات برق در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم گفت: این طرح گام مثبتی در کاهش حضور مردم در اداره ها محسوب می شود.

محسنی بندپی همچنین تلاش برای مقام سازی شبکه برق شهر تهران و نیز تبدیل هفت هزار و 100 کیلومتر شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار را گام ارزشمندی برای رضایت مردمی دانست.

به گزارش ایرنا، دو پروژه ساز و کاری صنعت برق کشور صبح امروز سه شنبه و در بیست و چهارمین هفته از پویش #هرهفته_الف_ب_ایران با حضور وزیر نیرو و استاندار تهران به در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بهره برداری رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 217
نحستین ، بزرگترین شد محله ویلایی پرنیان اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران