سازمان خصوصی سازی خانه پارسیان ، عبور از رمز عبور خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت یک سرویس خوب؛ سرآغاز پیروزی همراه بانک تمام عیار نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران بیمه تجارت نو موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
شماره: 464696 تاریخ : 1398/02/26-14:10:10
,1,
پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

مدیر عامل بانک دی طی پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت « روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه روز جهانی روابط‌عمومی و ارتباطات صرفا یک عنوان در صفحات تقویم نیست، بلکه سرفصلی از تعهد، تخصص، علم و هنر است. این روز فرصتی است تا به نقش و جایگاه روابط عمومی در جامعه، به عنوان هنر هشتم، بیشتر بیندیشیم.
در عصر ارتباطات که هر شهروند به عنوان یک خبرنگار در جریان سازی خبری و گردش اطلاعات در کنار کانون های رسمی تولید خبر ایفای نقش می کند، اهمیت روابط عمومی بیش از پیش نمایان است. تغییر ماهیت ارتباطات و سرعت انتشار اطلاعات در عصر حاضر به گونه ای است که فقط یک روابط عمومی حرفه ای، پویا و متخصص می تواند در مواجهه با رویدادهای مختلف، با اتخاذ یک استراتژی کارا و مناسب، سازمان را از کوران مخاطرات برهاند و به سرمنزل مقصود برساند.
روابط عمومی کارآمد نیز در سازمان هایی شکل می گیرد که مدیران ارشد سازمان، روابط عمومی را به عنوان یک نهاد تخصصی تاثیرگذار و بازوی قدرتمند سازمان در شکل دهی افکار عمومی و حافظ جایگاه ذهنی و عاطفی برند در جامعه قلمداد نمایند.     
روابط عمومی حرفه ای و مبتنی بر برنامه به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و جامعه، مسئولیت خطیری در فرآیند شناخت صحیح مدیران از افکار جمعی دارد و به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم سازمان با ذینفعان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی کشور باشد مشروط به آن که نگاه سطحی به فعالیت های روابط عمومی در کشور تغییر کند و جایگاه این واحد استراتژیک به عنوان یک واحد فنی ، تخصصی و موثر در سازمان تثبیت شود. 
 بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط ‌عمومی بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآور شویم، توسعه یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی، مردم‌داری و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزایش سطح مشارکت مردم است که مأموریت انجام آن برعهده روابط‌ عمومی ها است.
اینجانب روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را  به  تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه همکاران ارزش آفرینم در روابط عمومی بانک و تمامی همیاران سخت کوش روابط عمومی شعب تبریک عرض می نمایم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 138
موج جایزه رو بگیر! رمزت رو فریاد بزن موسسه اعتباری ملل بیمه جامع مجتمع های مسکونی بیمه پارسیان اقشار جدید برخوردار از حمایت های تأمین اجتماعی بانک صنعت و معدن پست بانک ایران بانک خاورمیانه