پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444974 تاریخ : 1397/10/15-15:02:58
,15,
پهنای باند اختصاصی راهکار سازمانی گسترش ارتباطات مبنا

پهنای باند اختصاصی راهکار سازمانی گسترش ارتباطات مبنا

قفقازی از جمله خدماتی که گسترش ارتباطات مبنا تحت مجوز FCP ارائه می کند را پهن باند اختصاصی عنوان کرد و افزود: پهن باند اختصاصی عملا برای سازمان هایی که پهنای باند بیشتر از کاربران خانگی احتیاج دارند می باشد.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، پدرام قفقازی مدیر فنی مجموعه گسترس ارتباطات مبنا در ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات در خصوص کار این مجموعه گفت: مجموعه مبنا با اخذ پروانه FCP از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مشغول ارائه خدمات اینترنت در سراسر کشور است.

وی ادامه داد: پروانه FCP از کامل ترین پروانه ای است که سازمان تنظیم مقررات به شرکت های فعال در این حوزه اعطا می کند. همچنین  FCP بحث سرویس پروایدر را برای ارائه خدمات متنوع باز گذاشته است.

قفقازی از جمله خدماتی که مبناتلکام تحت مجوز FCP ارائه می نماید را پهن باند اختصاصی عنوان کرد و افزود: این پهن باند عملا برای سازمان هایی که پهنای باند بیشتر از کاربران خانگی احتیاج دارند می باشد؛ سازمان ها بسته به نیازشان پهنای باند مورد نیاز خود را از طریق لینک هایی رادیوی یا بستر فیبرنوری تامین می کنند.

مدیر فناوری مجموعه گسترس ارتباطات مبنا در ادامه اظهار کرد: خدمات ADSL برای کاربران خانگی، خدمات TD-LTE و تلفن نسل جدید که امکانات بیشتری را از تلفن های قدیمی به کاربران نهایی ارائه می کند از جمله خدمات دیگر مبناتلکام می باشد.

وی جابجایی پذیر بودن تلفن های نسل جدید، امکان ایجاد شماره های مدنظر خودشان و قابلیت استفاده بر روی تلفن های همراه را بعنوان ویژگی های تلفن های نسل جدید دانست.

قفقازی خاطرنشان کرد مرکز داده مبنا از جمله خدمات قابل ارائه این مرکز است و هم اکنون مجموعه مبنا دارای دو دیتاسنتر فعال در کشور است و در حال راه اندازی دیتاسنتر بزرگ در منطقه تجاری پیام می باشد که بعد از اجرایی شدن به یکی از بزرگ ترین مراکز داده در کشور تبدیل خواهد شد.

مدیر فنی گسترس ارتباطات مبنا در پایان افزود: مجموعه مبنا در ششمین همایش ملی فناوری اطلاعات حضور پیدا کرد تا علاوه براینکه بصورت رو در رو با مدیران مجموعه های مختلف ارتباط برقرار کند، خدمات گروه مبنا را نیز به سازمان ها معرفی نماید.

ششمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات با حمایت های بخش های دولتی، خصوصی و مراکز دانشگاهی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در تاریخ 4 دیماه برگزار گردید.

پدرام قفقازی

 

 

چند رسانه ای


 

اخبار مرتبط


 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران