جشنواره 5 ستاره بانک گردشگری در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل بانک پارسیان خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522005 تاریخ : 1399/08/07-11:46:48
,17,
پاسخگویی به مودیان یک تکلیف است

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد گفت:

پاسخگویی به مودیان یک تکلیف است

مدیر کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد خدمت به مردم را یک نعمت دانست و گفت: پاسخگویی به مودیان یک تکلیف است.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از رسانه مالیاتی ایران، غفاری،مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد باحضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری ( سامانه سامد) از طریق سامانه تلفنی 111پاسخگوی مودیان مالیاتی شد .
وی در این برنامه که در دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری برگزارشد، درخواست های تلفنی و سئوالات شهروندان باموضوع مالیات را پاسخ دادو گفت: ایجاد سامانه سامد اقدام ارزشمندی برای فرصت پاسخگویی مستقیم واز راه دور مدیران به مردم است و بستری برای ارزیابی کار دستگاههای اجرایی، اداری و خدمات رسان است .
غفاری خدمت به مردم را یک نعمت و پاسگخویی به شهروندان را یک تکلیف دانست و گفت: مرکز ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان (1526) و سامانه سامد مسیرخوبی برای تحقق عینی این هدف ایجاد کرده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 208
نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال نحستین ، بزرگترین شد قرعه کشی موبایلت اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران