زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522706 تاریخ : 1399/09/02-12:02:22
,17,
پاسخگویی آنلاین به ذی نفعان گمرک و عدم نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی سازمان

گمرک ایران اعلام کرد:

پاسخگویی آنلاین به ذی نفعان گمرک و عدم نیاز به مراجعه حضوری به ستاد مرکزی سازمان

گمرک ایران با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کووید-19 و با توجه به آماده بودن بستر ارتباط الکترونیکی با ادارات و واحدهای مختلف ستاد مرکزی این سازمان، ذی نفعان می توانند از طریق سامانه های الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری، مسائل و مشکلات و درخواست های خود را مطرح و پیگیری نمایند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از، در این اطلاعیه با اشاره به تأکید وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا مبنی بر لزوم رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و مقررات وضع شده از جمله اجرای محدودیت های اخیر آمده است: گمرک ایران با راه اندازی سیستم های الکترونیکی برقراری ارتباط آنلاین و از طریق پورتال سازمانی گمرک به نشانی www.irica.ir پاسخگوی خدمت گیرندگان بوده و از ذی نفعان گمرک می خواهد حتی المقدور از مراجعه حضوری به ستاد مرکزی سازمان خودداری نمایند.

در این اطلاعیه همچنین اضافه شده است: در صورت ضرورت به مراجعه حضوری ارباب رجوع و همکاران گمرکات اجرایی به ستاد گمرک، متقاضیان می توانند ضمن هماهنگی با دفتر مدیرکل واحد مربوط، نسبت به انجام امور خود اقدام نمایند و همکاران گمرکی نیز طبق برنامه شیفت بندی در محل کار خود حضور داشته و کماکان آماده پاسخگویی هستند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 229
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران