پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 210450 تاریخ : 1395/03/18-13:15:02
,5,
وزیر نفت جایزه ملی محیط زیست را دریافت کرد

در پی تلاشها برای ارتقا و بهبود کیفیت سوخت

وزیر نفت جایزه ملی محیط زیست را دریافت کرد

وزیر نفت در پی تلاشهای وزارت نفت برای ارتقا و بهبود کیفیت سوخت، جایزه ملی محیط زیست را از معاون اول رئیس جمهوری دریافت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، بیژن زنگنه صبح امروز (سه شنبه، 18 خردادماه) در یازدهمین دوره اعطای جایزه ملی محیط زیست، تندیس و لوح سپاس جایزه دوم بخش  موسسه های دولتی و عمومی را به دلیل ارتقا و بهبود کیفیت سوخت و تولید محصولات با کیفیت از اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری دریافت کرد.

در ابتدای این مراسم، پیام دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری درباره هفته محیط زیست قرائت شد، در بخشی از این پیام آمده است که دولت یازدهم گامهای مهمی برای حفظ محیط زیست برداشته است.

جشنواره اعطای جایزه ملی محیط زیست با هدف شناسایی استعدادهای زیست محیطی که در زمینه های مختلفی همچون اطلاع رسانی، پژوهش، اکتشافها و اختراعهای زیست محیطی و فعالیتهای اجتماعی انجام می شوند، هر سال برگزار می شود.

در همین راستا سازمان حفاظت محیط زیست به منظور افزایش مشارکت همگانی درحفاظت از محیط زیست از سال 1379 اقدام به برگزاری جایزه ملی محیط زیست کرده است و با استناد به ماده 46 آیین نامه اجرایی قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست و مصوبه مورخ 1377/10/23 شورایعالی حفاظت محیط زیست از فعالیتهای ارزنده افراد حقیقی و حقوقی حافظ محیط زیست قدردانی می کند.

داشتن ابداعات، اختراعات، خلاقیتها، ابتکارها و طرحهای بارزی که موجب کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از آلودگی ها یا تخریب محیط زیست در سطح وسیع می‌شود و همچنین ارائه طرحها، پروژه‌های کاربردی، مطالعات و تحقیقات علمی ارزشمند و موثر در پیشگیری از آلودگی و تخریب محیط زیست، از محورهای مصوب برای دریافت این جایزه ملی محیط زیست است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 329
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران