زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490052 تاریخ : 1398/06/04-18:11:35
,1,
همکاری بانک عامل تأمین اجتماعی با بازنشستگان

همکاری بانک عامل تأمین اجتماعی با بازنشستگان

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی درخصوص دریافت خدمات بانکی با مشکلی مواجه نیستیم و برای دریافت تسهیلات، بانک عامل سازمان نهایت همکاری را دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، علی اصغر بیات در ایام مصادف با تأسیس بانک رفاه و همچنین گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان اعلام کرد: تعاملات فی ما بین کانون بازنشستگان و بانک در مرتبه عالی قرار دارد و بانک رفاه در مسیر خدمت رسانی به جامعه بازنشسته از هیچ کوششی فروگذار نکرده است. این بانک با سرمایه های ارزشمند کارگران شریف و زحمتکش کشور بنیان گرفته و همواره حامی این قشر معظم و مستمری بگیران و بازنشستگان بوده است.
وی از تلاش و اهتمام مدیران عالی بانک جهت فراهم ساختن شرایط مطلوب و با کیفیت برای عموم بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد و اظهار داشت: کارکنان بانک رفاه در مسیر فراهم سازی و تسهیل خدمات برای اعضای کانون بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی اقدامات بسیار خوبی انجام داده و تا کنون با ارائه طرح‌های مختلف خدماتی و اجتماعی رضایتمندی بازنشستگان را فراهم ساخته‌اند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان این مطلب که اعضای این کانون همواره قدردان خدمات بانک رفاه هستند خاطرنشان ساخت: خوشبختانه اهتمام ورزی به ارتباط دو سویه و اثربخش بین بانک و کانون به گونه‌ای ملموس نمایان است. این بانک طی سال های اخیر با اصلاح ساختار مالی خود و نیز تلاش در خصوص کاهش مطالبات، تلاش کرده که از سرمایه های ارزشمند کارگران، مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی حفاظت و حراست کند.
بیات شفافیت عملکرد بانک عامل تأمین اجتماعی را ناشی از اهتمام ویژه مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و سایر مدیران بانک جهت حفظ و ارتقای تعاملات مثبت با ذی نفعان دانست و گفت: مدیران عالی این بانک با اقدامات اثربخش خود در زمینه شفافیت عملکرد نشان دادند که حافظ منافع سهامداران، که همانا جامعه معظم کارگری است، هستند.
رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی ادامه داد: مدیریت و کنترل هزینه ها در بانک رفاه و نیز تلاش برای سودآوری این بانک از طریق صحیح در نظام بانکی نشان می دهد که حرکت بانک در مسیر درست و منطقی خود است.
بیات با اشاره به برخی خدمات تسهیلاتی که بانک رفاه به بازنشستگان و اعضای کانون ارائه می‌دهد خاطر نشان ساخت: اعضای کانون تاکنون خدمات مختلف اعتباری در قالب طرح هایی نظیر کرامت و نیز پرداخت تسهیلات متنوع دوره ای را از بانک دریافت کرده اند.
وی ادامه داد: خوشبختانه هم اکنون درخصوص دریافت خدمات بانکی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم و برای دریافت تسهیلات، بانک رفاه نهایت همکاری و همراهی را با اعضای کانون ابراز می‌دارد.
رئیس این کانون افزود: رفاه حال بازنشستگان از جمله پرداخت به موقع حقوق آنها با توجه به تحریم های ظالمانه کشور توسط دشمنان نظام، شرایط سخت اقتصادی کشور و دولت و نیز مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت، از جمله دغدغه های همیشگی مسئولان سازمان تأمین اجتماعی و بانک عامل است



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 185
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران