پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433955 تاریخ : 1397/09/30-16:23:10
,17,13,
نشست تخصصی بررسی فرصت ها و چالش های کشاورزی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی فرصت ها و چالش های کشاورزی برگزار شد

نشست تخصصی بررسی فرصت ها و چالش های کشاورزی در اتاق بازرگانی ایران با حضور هیئت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور، کارشناسان و رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در تالار اجتماعات شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شورای عالی تجار ، دکتر احمد علی کیخا رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بدیهی است که در این جهاد اقتصادی باید متحمل هزینه های مادی و معنوی شد اما نکته اینجاست که اغلب مسوولین به ویژه در حوزه اقتصاد و کشاورزی ، مایل نیستند که مواضع خود را به خطر بیاندازند.

نماینده مردم زابل ، زهک ، نیمروز ، هیرمند و هامون در مجلس ادامه داد: پیدا کردن بازارهای هدف و تشویق تولید کنندگان به صادرات جز وظایف اتاق بازرگانی ایران است که در اساسنامه آن ذکر شده است. اما سوال اینجاست ! در حوزه کشاورزی چه میزان از این وظیفه انجام شده است؟

فرهاد نیکزاد عضو هیئت رییسه و دبیر شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور ضمن معرفی اهداف ، چشم انداز و ماموریت های سازمانی شورای عالی بسیج تجار گفت : در شرایط کنونی جامعه ، لازم است تا تمامی مسوولین ، قعالان و دست اندر کاران حوزه اقتصاد ، با وحدت و تعامل در مسیر اعتلای ایران اسلامی اهتمام ورزند و با تفکر بسیجی به رفع مشکلات بپردازند.

همچنین دکتر محمد صادق مفتح عضو هییت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور و قائم مقام اسبق وزارت صنعت اظهار داشت: تامین نقدینگی بین حلقه های تولید و توزیع گام موثری در رفع مشکلات حوزه کشاورزی و شاخه های زیر مجموعه آن است که ثبات بازار را در پی خواهد داشت.

مفتح تاکید کرد: بررسی ، تحلیل کارشناسی و مطالعاتی ، شناسایی فرصت ها و ظرفیت های موجود کشور با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی ، به ویژه در حوزه کشاورزی در دستور کار شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور قراردارد.

در پایان مراسم؛ هییت رییسه شورای عالی بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور با حضور دکتر احمد علی کیخا، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی ، دکتر یحی آل اسحاق ، مهندس فرهاد نیکزاد ، دکتر مفتح و هیئت همراه در حکمی مجید طلیمی را به عنوان مدیر روابط عمومی منصوب کرد و حکم وی به ایشان اعطاء شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 497
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران