زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490655 تاریخ : 1398/06/20-12:10:36
,17,22,
مهم‏ترین هدف رضایت‌مندی مودیان از نظام مالیاتی است

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی:

مهم‏ترین هدف رضایت‌مندی مودیان از نظام مالیاتی است

مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی، مهمترین هدف اداره کل امور مالیاتی استان را رضایت‌مندی مودیان از مجموعه خدمات نظام مالیاتی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان امور مالیاتی، یعقوب نژاد، مدیرکل امور مالیاتی خراسان رضوی در حاشیه بازدید از ادارات امور مالیاتی اشخاص حقوقی گفت: در چارچوب طرح جامع مالیاتی، خدمات نظام مالیات الکترونیک به مودیان ارائه می‌شود وسیاست و رویکرد اصلی سازمان امور مالیاتی کشور، احترام به مودیان، اعتمادآفرینی در جامعه و مودی ‎ مداری است.
وی یکی از راهبردهای مهم نظام مالیاتی برای افزایش کار آیی را اعتمادآفرینی در جامعه و تعامل و ارتباط موثر با مودیان مالیاتی عنوان کرد و افزود: توافق و تعامل با فعالان اقتصادی استان، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی مطلوب از طریق ابزارهای ارتباطی مختلف، نمونه‌ای از برنامه‌های این اداره کل در جهت رضایت‌مندی مودیان است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 227
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران