تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 6599 تاریخ : 1391/07/20-11:35:42
,1,16,17,
منابع پست بانک 2 برابر رشد داشت

مدیرامورشعب:

منابع پست بانک 2 برابر رشد داشت

در شش ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته،

با تلاش و همت کارکنان و استقبال هموطنان از خدمات پست بانک منابع آن طی شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته 2 برابر رشد داشته است.

 
 
به گزارش بانک و صنعت به نقل از  روابط عمومی پست بانک ایران: غلامحسین صباغی مدیر امور شعب و مناطق در گفتگوئی ضمن بیان این مطلب به تشریح عملکرد شش ماهه این امور پرداخت و گفت: در طول این مدت تعداد 15 شعبه در شهرستانهای فاقد پست بانک ایجاد و راه اندازی شده و براساس مصوبات کارگروه های استانی 300 دفترخدمات بانکی شهری و روستائی نیز افتتاح و به بهره برداری رسید.
وی افزود: استفاده از 250 کارگزار دفاتر در شعب ناظر بانک با هدف صرفه جوئی 5 میلیارد ریالی هزینه ها، تجهیز 90 شعبه به خودرو و راننده جهت نظارت و پشتیبانی بهینه دفاتر و شعب، انجام مقدمات بکارگیری 135 کارگزار از طریق دفاتر منتخب به منظور آموزش، بازاریابی، پشتیبانی، نظارت، هماهنگ کننده و رابط دفاتر و شعب، انجام مقدمات پروژه جمع آوری وجوه دفاتر شهری به عنوان همکار اداره کل خزانه داری و مبادلات و ساماندهی دفاترخدمات بانکی شهری و تفکیک باجه های پست بانک از سایر بخش های دفاتر خدمات ارتباطی از مهمترین فعالیت های امور شعب و مناطق در نیمه اول سال جاری بوده است.
صباغی در ادامه اظهار داشت: انجام مطالعات مقدماتی طرح ایجاد 100 باجه بدون نیرو تا پایان سال جاری، ایجاد مدیریت پروژه در امور شعب به منظور اجرا و پیگیری برنامه ها و طرح ها، راه اندازی سامانه پیام کوتاه به منظور ارتباط مستمر با مدیران و روسای شعب با رویکرد توسعه ای، تهیه شناسنامه نیازهای شعب همراه با تحلیل اطلاعات، بازنگری تعرفه های دفاترخدمات بانکی با رویکرد افزایش تعرفه ها و ارتقاء انگیزه کارگزاران و ارزیابی مهارت و دانش تخصصی روساء و معاونان پیشنهادی برای شعب در قالب آزمون های کتبی ساختار یافته و روش مصاحبه توفان فکری، ساماندهی مکانی، تجهیز و بهینه سازی شعب و مدیریت پرداخت یارانه نقدی بیش از 5/1 میلیون سرپرست خانوار در 14 هزار و 500 شعبه و دفاترخدمات بانکی شهری و روستائی بدون مشکل و مغایرت از دیگر فعالیت های این مدیریت در شش ماهه اول سال می باشد.
مدیر امور شعب و مناطق پست بانک، حفظ مشتریان کلان، راهیابی به بازارهای جدید، حفظ محیطی مناسب همراه با تعامل مثبت و سازنده با سایر بخش های ستادی و اجرائی، ابداع روش های جدید در بهره مندی از امتیاز واگذاری خدمات بانکی به بخش خصوصی و پیگیری استراتژی بهبود در عوامل داخلی با الویت نیروی انسانی را از مهمترین اهداف و برنامه های این امور ذکر کرد.
وی در پایان خواستار مشارکت همه جانبه کارکنان بانک در نظام پیشنهادات بانک و ارائه طرح ها و ایده های نو در عرصه های بانکداری الکترونیک و همچنین جذب منابع و خدمات نوین شد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 175
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران