زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 490181 تاریخ : 1398/06/09-12:47:52
,1,22,
ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

مدیرعامل بانک ایران زمین:

ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم

مدیرعامل بانک ایران زمین در بازدید از شعب استان گیلان با بیان اینکه شیوه ارتباط بانک با مشتری تغییر کرده است، اظهار داشت: در گذشته ارتباط ما با مشتری مستقیم و فیزیکی بود، اما امروز شاهد آن هستیم که 97 درصد تراکنش‌های مالی خارج از شعب انجام می‌شود و این موضوع نشان از یک تحول بزرگ دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این بازدیدها عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با بیان اهمیت ارتباط بین مشتری و بانک، گفت: ما در حال گذار از شیوه ارتباط سنتی بین مشتری و بانک هستیم، شعب بانک و بانکداران ارائه‌کننده خدمت به مشتری با نقش‌های جدید همچون مشاوران مالی در شعب حضور خواهند داشت، و این نیازمند تلاش بیشتر همکاران برای بالابردن دانش بانکی خود و مشتریان خواهد بود.

وی افزود: در شرایط فعلی همکاران ما در شعب باید دانش خود را در خصوص مسائلی مانند بانکداری دیجیتال، فناوری‌های نوین، بلاکچین، بانکداری باز، هوش مصنوعی و ... ارتقاء دهند تا بتوانند در آینده نقش خود را به خوبی ایفا کنند.
عبدالمجید پورسعید مدیرعامل با همراهی هادی قدیمی معاون عملیات بانکی، محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، محمد جواد انوجی مدیر شعب استان گیلانو هیئت همراه از شعب این استان بازدید کردند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 167
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران