تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514596 تاریخ : 1399/03/27-16:45:02
,10025,22,
قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه از عملکرد شعبه زنجان بیمه دانا

قدردانی رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه از عملکرد شعبه زنجان بیمه دانا

دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی، سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران و علی جباری رئیس صندوق خسارت های بدنی در سفر به استان زنجان، از نزدیک در جریان نحوه فعالیت صنعت بیمه در این استان قرار گرفتند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، هیئتی متشکل از مدیران ارشد صنعت بیمه با هدف پیاده سازی مطلوب سیاست های کلان این صنعت در زمینه توسعه بیمه، تسهیل امور و خدمت رسانی بهتر به بیمه گذاران و بررسی چالش های صنعت بیمه در استان زنجان حضور یافتند.

در این سفر که دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل و حسین حسینی، قائم مقام بیمه دانا، هیات همراه ارشد صنعت بیمه را همراهی کردند، افتتاح شعبه صندوق تامین خسارت بدنی در استان زنجان، نشست شورای هماهنگی استان، نشست هم اندیشی شبکه فروش استان، دیدار با مقامات استانی از جمله استاندار و نماینده ولی فقیه، بازدید از شعبه دانا، ازجمله برنامه های سفر رئیس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران به استان زنجان بود.

دکتر غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات همراه روز 24 خرداد ماه جاری به همراه سید محمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران و علی جباری رئیس صندوق خسارت های بدنی و مدیران عامل شرکت های بیمه ای از شعبه زنجان بیمه دانا بازدید کردند.

دکتر سلیمانی ضمن بازدید از قسمت های مختلف شعبه، با همکاران شعبه گفتگو و از میزان دانش فنی همکاران ابراز رضایت کرد.

وی در جمع مدیران بیمه دانا گفت: با حضور در شعبه های استانی، نقاط قوت و ضعف را شناسایی و مسائل مطرح شده از سوی همکاران را جمع بندی کرده و برای برطرف کردن در دستور کار قرار می دهیم.

وی اظهار داشت: بیشترین وقت، سرمایه و انرژی را به سمت فناوری اطلاعات و الکترونیکی کردن خدمات، سوق می دهیم.

دکتر کاردگر، مدیرعامل بیمه دانا نیز ضمن تشکر از حضور میهمانان بخصوص رئیس کل بیمه مرکزی و هیات همراه، در رابطه با عملکرد شرکت بیمه دانا در سال 98 و همچنین روند رو به رشد بیمه دانا در سال 99 گزارشی ارائه کرد.

مدیرعامل بیمه دانا گفت: مشکل اصلی صنعت بیمه، عدم نظارت بر آیین نامه های صادره از بیمه مرکزی به دلیل نداشتن (Data (پایگاه داده) است.

دکتر کاردگر اظهار داشت: آیین نامه کارمزد، مهمترین آیین نامه بوده و تفاوت در کارمزدها فروش شرکت ها را متفاوت کرده که اگر این موضوع حل شود بسیاری از مسائل نیز حل می شود.

وی با اشاره به وضعیت خوب نقدینگی شرکت بیمه دانا، خاطرنشان کرد: سرمایه این شرکت با آورده نقدی سهامداران از 150 به 400 میلیارد تومان رسید که این اتفاق برای اولین بار در صنعت بیمه کشور رخ داد.

در ادامه جلسه، نظری رئیس شعبه زنجان بیمه دانا ضمن خوش آمدگویی، گزارشی از عملکرد این شعبه در 98 و همچنین دو ماهه سال99 ارائه کرد.

به گفته مدیر شعبه بیمه دانا استان زنجان، ان شعبه در مقایسه عملکرد خود در سال 98 نسبت به 97 از لحاظ مبلغ 99 درصد و از لحاظ تعداد بیمه نامه ها 139 درصد افزایش داشته که بیشترین میزان افزایش در بیمه های آتش سوزی، حوادث انفرادی، شخص ثالث و بدنه خودرو بوده است.

نظری اظهار داشت: بیشترین عامل موثر در افزایش عملکرد بیمه دانا در زنجان، طرح مهر دانا بود.

در پایان، دکتر سلیمانی ضمن تشکر از میزبانی خوب شعبه زنجان بیمه دانا، از عملکرد شعبه در کسب 11 درصد از کل پرتفوی بیمه استان تقدیرکرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 178
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران