صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520976 تاریخ : 1399/07/16-17:14:09
,2,
عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه ای انجام می شود

عملیات بانکی در شعب بانک توسعه تعاون بر مبنای بانکداری توسعه ای انجام می شود

مدیرعامل بانک توسعه تعاون فعالیت و عملیات بانکی همکاران شعب این بانک را بر مبنای بانکداری توسعه ای قلمداد نمود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس های تلفنی با برخی روسای شعب این بانک اظهار داشت: آنچه در عملیات بانکی شعب بانک رخ می دهد الگویی از بانکداری توسعه ای است و تسهیلات پرداختی بانک با رویکرد اجتماعی، ایجاد اشتغال، کاهش محرومیت و رونق تولید صورت پذیرفته است.

وی همچنین افزود: تجربه تکمیل و بررسی پرونده های مربوط به تسهیلات طرح های ملی و اشتغال زایی موجب گردیده دانش سازمانی مرتبط با بررسی پرونده های کلان و متوسط در ارکان اعتباری بانک ارتقا یابد و همکاران بانک در انجام کارهای بزرگ و اثرگذار توسعه ای در اقتصاد منطقه ای صاحب نقش و جایگاه ویژه ای در منطقه جغرافیایی خود گردیده اند.

مهدیان بابیان این که مسئولین هر استان به نقش مهم بانک توسعه تعاون دربرداشتن گام های توسعه ای منطقی پی برده اند افزود: شایسته است همکاران با تداوم روحیه خدمت گذاری و با بهره گیری از اصول مشتری مداری، به ویژه در روان سازی فرآیند پرداخت تسهیلات خرد و کارگشا به مشتریان و مراجعین در گره گشایی از مشکلات مردم پیشگام باشند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت بانکداری و لزوم رعایت اصول حرفه ای گفت: مراقبت و صیانت از حقوق مردم و حقوق سازمان در فرآیندهای بانکی از طریق اجرای صحیح آیین نامه ها و بخشنامه های ابلاغی امکان پذیر است و از ظرفیت های متعدد قانونی می توان در جهت افزایش کیفیت خدمات و میزان رضایت مشتریان استفاده نمود.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون طی تماس های تلفنی با محسن حیدری سرپرست باجه تفرش شعبه شهید بهشتی اراک، رحیم کریوه رئیس شعبه سردشت استان آذربایجان غربی، سید مهدی حسینی زاده رئیس شعبه اردل استان چهارمحال و بختیاری، بهرام قنبری فرد رئیس شعبه برازجان استان بوشهر و ابوالفضل دارائی رئیس شعبه مرکزی سمنان از وضعیت شعب، مشکلات احتمالی و نقطه نظرات همکاران مطلع گردید و توصیه هایی برای پیشبرد بهتر عملیات شعب ارائه نمود.

مهدیان افزود: در شرایط کنونی که به دلیل محدودیت های ناشی از شیوع بیماری کرونا، امکان حضور فیزیکی در شعب و ملاقات چهره به چهره با همکاران مهیا نمی باشد، تماس های تلفنی تا حدی می تواند تا حدود زیادی در انتقال مطالب و بررسی مشکلات و تصمیم سازی برای حل آنها کارگشا باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 180
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران