پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 447783 تاریخ : 1397/11/12-15:34:55
,25,
شرکتهای فولادی نقش سرمایه گذار بزرگ برای شرکتهای فولادی کوچکتر باشند

معاون طرح و برنامه:

شرکتهای فولادی نقش سرمایه گذار بزرگ برای شرکتهای فولادی کوچکتر باشند

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکتهای فولادی با تشکیل ائتلاف هایی، نقش سرمایه گذار بزرگ برای توسعه شرکتهای فولادی کوچکتر را ایفا کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت،  دکتر سعید زرندی در هفتمین همایش چشم انداز صنعت فولاد گفت: ظرفیت‌های ایجاد شده در فولاد و رشد تولید در سال‌های گذشته مطلوب بوده و توازن در زنجیره ازرش این صنعت بسیار حائز اهمیت است.

معاون طرح و برنامه افزود : مزیت‌سنجی و مکان‌یابی در احداث واحدهای تولیدی باید مدنظر قرار گیرد و متأسفانه در گذشته به دلیل برخی فشارهای سیاسی و منطقه‌ای، ایجاد برخی واحدهای فولادی به درستی انجام نشده است.

زرندی تأکید کرد: اجازه تأسیس واحدهای جدید بدون ملاحظات آمایشی و سیاست‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت، داده نخواهد شد. وی همچنین گفت: نوآوری در سطح بنگاه‌های تولیدی باید مورد توجه قرار گیرد و صنعت فولاد به دلیل ارتباط و پیوندهای بین‌المللی که داشته با سایر بخش‌های صنعت متفاوت بوده است.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: در گذشته برای شرکت‌ها مهم بود که واحدهای تحقیق و توسعه ایجاد کنند در حالی که اکنون در شرکت‌های بزرگ باید رویکرد نوآوری باز (open innovation) را مد نظر قرار دهند.

زرندی افزود: در حال حاضر، شرکتهای سرمایه گذار خطر پذیر شرکتی یاcvc ها شکل گرفته اند که اینها به عنوان محرک بر روی نوآوری ها سرمایه گذاری می کنند.

وی گفت : دو رویکرد تامین اهداف استراتژیک شرکت و کسب منافع مالی می تواند مد نظر قرار گیرد ولی در هردوصورت منجر به توسعه فضای نو آوری هم در شرکت ها و هم در کشور می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 262
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران