در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل بانک پارسیان خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522070 تاریخ : 1399/08/10-12:28:39
,17,2,
سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی افتتاح شد

با حضور دکتر عبدالناصر همتی؛

سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی افتتاح شد

سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی با شماره تماس 2706، توسط دکتر عبدالناصر همتی به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی بانک مرکزی، رئیس کل بانک مرکزی با بیان اینکه از امروز سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: طی دو یا سه ماه گذشته و به منظور برطرف کردن برخی نواقص احتمالی، این سامانه به طور آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود اما طی روز جاری این سامانه به طور رسمی افتتاح شد.


دکتر همتی افزود: پیش از این پاسخگویی و پیگیری درخواست ها و انتقادات مردمی، از طریق ادارات مختلف در بانک مرکزی انجام می شد؛ اما در حال حاضر این موارد به صورت متمرکز و با هدف یکپارچه سازی امر پاسخگویی از طریق «سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی» پیگیری می شود.

عالی ترین مقام بانک مرکزی با بیان اینکه سامانه ارتباطات مردمی گامی مهم در گره گشایی از مشکلات مردم است، گفت: مردم عزیز می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی یا از طریق شماره تماس 2706 درخواست خود را در حوزه مسائل شبکه بانکی و پولی و ارزی کشور مطرح کنند. این سامانه می تواند در رسیدگی سریع تر نسبت به مشکلات مردم موثر باشد.

رئیس شورای پول و اعتبار درباره سازوکار این سامانه تصریح کرد: برخی از درخواست ها و سوالات مردمی توسط کارشناسان این سامانه پاسخ داده می شود و در صورت نیاز به پیگیری بیشتر، درخواست ها به واحد مربوطه ارجاع می شود و کد رهگیری به شخص ارائه و از طریق همان کد رهگیری پیگیری های لازم بر روی موضوع انجام می شود.

گفتنی است، هم اکنون سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی با شماره تماس 2706 به صورت رسمی کار خود را آغاز کرده است. این سامانه با 40 اداره تخصصی بانک مرکزی در ارتباط است و از طریق آن درخواست ها در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می شود.

براین اساس، هموطنان می توانند هرگونه شکایت، انتقاد، درخواست و پیشنهاد خود درباره بانک مرکزی و شبکه بانکی را از طریق شماره تماس 2706 یا از طریق پرتال سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات بانک مرکزی به آدرس https://crm.cbi.ir/ مطرح کنند.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 191
نحستین ، بزرگترین شد قرعه کشی موبایلت اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران