تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312159 تاریخ : 1396/10/05-10:30:51
,3,
رعایت حرمت افراد هنگام وصول مطالبات

رعایت حرمت افراد هنگام وصول مطالبات

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن: یکی از مهمترین اهداف موسسه وصول مطالبات معوق است زیرا مطالبات مانند یک آفت است که اگر توجه نشود ، شعبه را به سمت زیان خواهد برد .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن؛ توکلی مدیر عامل موسسه ثامن در جلسه پیگیری و وصول مطالبات استان خراسان رضوی گفت : با توجه به نرخ چشمگیر مطالبات فعلی، ضروری است  همکاران ضمن چاره‌اندیشی مقتضی، همت والای خود را در راستای کسب سود و بازگرداندن نقدینگی و به وصول درآمدن مطالبات به کار گیرند.

توکلی همچنین تصریح کرد : ما همیشه بر این عقیده بوده ایم که شعبه بهترین محل برای پیگیری و وصول مطالبات است و اقدام قضایی به جهت رعایت حرمت افراد زیاد قابل قبول نیست و در صورت لزوم کرامت افراد باید رعایت گردد.

وی با اشاره به افزایش مطالبات معوق گفت : باید با تلاش و برنامه ریزی کلیه کارکنان و تقسیم به موقع پرونده ها وضعیت پرونده های معوق مرتفع گردد 

توکلی وصول مطالبات را یکی از اهداف مهم موسسه دانسته و گفت : توان سنجی ،سازمان دهی ، برنامه ریزی و تقسیم کار بین همکاران و در نهایت پیگیری  از امور بسیار مهم جهت وصول معوقات در شعب می باشد.

مدیرعامل با بیان اینکه شغل و حرفه بانکداری بسیار حساس است افزود : کار بانکداری بسیار حساس است ، زیرا وجوه مردم نزد ما به صورت امانت نگهداری می شود ، پس ما به عنوان امین و امانت دار مردم باید از آن به صورت صحیح مراقبت کنیم.

سرپرست مدیریت شعب استان خراسان رضوی نیز تنظیم برنامه عملیاتی کارکنان به منظور فعالیت بیشتر در زمینه وصول مطالبات را خواستار شده و افزود : ارتباطی که با مشتریان ایجاد می شود ، مستلزم پایه ریزی کردن یک سیستم قوی است که خواستار دریافت نگرش ها ، ارزیابی کردن نیازهای آینده ، رسیدگی به نتایج ، گسترش برنامه های کار ، کنترل سطوح رضایت و تضمین وفاداری و نگهداری مشتریان می باشد.

مسعود کیوانفر نیروی انسانی را یکی از ارکان مهم رشد مجموعه دانسته و گفت : بر این باوریم که جزء بهترین و ضابطه مندترین بانکها هستیم . ما نیروهایمان را باور داریم و اعتقاد داریم که با حضور و تلاش و با حرکت صادقانه کلیه کارکنان مجموعه بزرگ ثامن بیش از پیش به حرکت روبه جلوی خود ادامه خواهد دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد :باید توجه داشت که مشتریان انتظار برخوردی خوب از کارمند دارند بدون اینکه به مشکلات شخصی و فردی آنها در خارج از موسسه و یا با مشکلات شغلی آنان در داخل موسسه آگاه باشند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران