صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520163 تاریخ : 1399/07/05-14:18:02
,2,
دستور صریح مدیرعامل بانک سپه به معاون نظارتی خود برای بررسی مشکل شرکت تابان مهر

دستور صریح مدیرعامل بانک سپه به معاون نظارتی خود برای بررسی مشکل شرکت تابان مهر

محمد کاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه دستور بررسی صریح، جامع، دقیق و عادلانه مشکل شرکت تابان مهر را صادر کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سپه، در پی انتشار گزارشی از مدیرعامل شرکت تابان مهر بوسیله خبرگزاری 90 اقتصادی، چقازردی مدیرعامل بانک سپه در نامه ای خطاب به عضو هیات مدیره و معاون نظارتی خود برای رسیدگی مشکل شرکت یاد شده آورده است:
1. بررسی فرمایید آیا مدیر محترم شرکت مذکور طی سنوات اخیر درخواستی برای بیان مشکلات شرکت و مساعدت بانک برای رفع مشکلات به عنوان اینجانب یا اعضای محترم هیأت مدیره یا مدیران واحدهای ذیربط ارسال نموده است؟
2. چنانچه درخواستی ارایه داده است، اقدامات واحدهای ذیربط بانک برای اجرای دستور چه بوده است؟
3. چنانچه شرکت مذکور طی سنوات اخیر هیچ درخواستی برای بیان مشکلات و درخواست مساعدت به اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره ذیربط ارایه نداده است، نیز اعلام فرمایید.
4. تشریح کامل و دقیق پرونده اعتباری شرکت مذکور برای سردبیر محترم خبرگزاری 90 اقتصادی و هرآنچه که واقعیت و انصاف است. چنانچه در موضوعی یا موردی حق با مشتری است باید حق را به مشتری داد و اشتباه واحد ذیربط بانک را پذیرفت و رسیدگی کرد. رعایت حق و عدل و انصاف فوق همه چیز است.
اگر واقعاً حق با مشتری است و بانک سپه و واحدهای ذیربط، قانونی و صحیح عمل نکرده اند و یا حتی با مشتری مساعدت لازم را ننموده اند اینجانب شخصاً از این مشتری عذرخواهی می نمایم هرچند که این موضوع مربوط به دهه 80 است (بین سالهای 87-90)
5. جریان صحیح و واقعی پرونده مشتری مذکور از بدو درخواست شامل اقدامات بانک، پرداخت ها، مساعدت ها، حدود اختیارات بانک در موضوع تسهیلات ذخیره ارزی، اقدامات محدود کننده احتمالی بانک برای شرکت مذکور و... و همه واقعیت های موضوع را شخصاً رسیدگی و مدیریت فرمایید.
چنانچه در رسیدگی ها مشخص شد که بانک همه گونه مساعدت قانونی لازم را به عمل آورده و اظهارات مشتری (همه یا بخش اعظم آن) با واقعیت های پرونده منافات دارد، موضوع را به سردبیر محترم خبرگزاری مذکور برای اصلاح خبر طبق ضوابط و مقررات مربوط اعلام نمایید.
6. چنانچه خبرگزاری محترم از درج اصلاحیه خودداری نمود در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی، اقدامات لازم را برای حفظ وجهه بانک سپه با تدبیر و درایت انجام دهید.
7. اداره کل روابط عمومی این دستور اینجانب را در یوم جاری به نحو مقتضی اطلاع رسانی نماید.
8. با توجه به سیاست های کلی ابلاغی به نظام بانکی از سوی مقامات محترم عالی کشور و مشی بانک سپه در همراهی و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و جلوگیری از هرگونه وقفه در امور تولید و اشتغال که نمود آن طی سالیان اخیر در سیاست های کلان بانک و حمایت از کلیه واحدهای تولیدی کوچک، متوسط و بزرگ مشهود است، پس از اتمام رسیدگی ها چنانچه لازم است بانک اقدامات تکمیلی مساعدتی برای جلوگیری از تعطیلی واحد تولیدی مذکور و مساعدت برای راه اندازی مجدد انجام دهد در کمیته عالی وصول مطالبات و اعتباری اتخاذ تصمیم نموده و نتیجه را به اینجانب نیز اعلام فرمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 164
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران