پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446272 تاریخ : 1397/10/28-13:31:43
,11,
دسترسی ریلی عامل ارتقاء و افزایش رقابت پذیری در بنادر کشور/ توسعه پسکرانه بندر بوشهر/ توسعه راه های منتهی به بنادر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مطرح کرد:

دسترسی ریلی عامل ارتقاء و افزایش رقابت پذیری در بنادر کشور/ توسعه پسکرانه بندر بوشهر/ توسعه راه های منتهی به بنادر

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی کمک می کند تا وضعیت بنادر ارتقا پیدا کرده و مزیت رقابتی مناسبی ایجاد شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد در بازدید از بندر بوشهر، در خصوص افتتاح پروژه های وزارت راه و شهر سازی در استان بوشهر و تاثیر آن بر روند فعالیت های بندر بوشهر، افزود: باتوجه به اینکه یکی از ضرورت های بنادر تجاری این است که دسترسی مناسب به سیستم های حمل ونقل داشته باشند، طبیعتا توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی کمک می کند تا وضعیت بنادر ارتقا پیدا کرده و مزیت رقابتی مناسبی ایجاد شود.

وی تصریح کرد: بندر بوشهر با توجه به روند توسعه ایی که در آن در حال انجام است و امکانی که در مجتمع بندری نگین  ایجاد شده توسعه راه ها و امکان دسترسی ریلی آن بسیار در حجم تجارت و جذب سرمایه گذار موثر است.

راستاد افزود: همانطور که سازمان بنادر و دریانوردی با افزایش عمق کانال به دنبال توسعه دسترسی دریایی است به تناسب آن بایستی فضا برای دسترسی مناسب تر در پسکرانه ها فراهم شود.

وی عنوان کرد: انتظار داریم با توجه به برنامه های توسعه ای بندر بوشهر و دسترسی ریلی از مزیت های حمل و نقل بین وجهی استفاده بهینه ببریم و بندر بوشهر هم بتواند شرایط مناسبی را بدست آورد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران