تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 509006 تاریخ : 1398/12/14-12:16:01
,1,
درخواست بانک ملت از مشتریان برای انجام غیرحضوری امور بانکی

برای جلوگیری از شیوع کرونا صورت گرفت؛

درخواست بانک ملت از مشتریان برای انجام غیرحضوری امور بانکی

بانک ملت از مشتریان خود درخواست کرد با توجه به شیوع ویروس کرونا، امور بانکی خود را حتی الامکان به صورت غیرحضوری انجام دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک در اطلاعیه ای با اشاره به ارائه انواع خدمات بانکی از طریق همراه بانک، اینترنت بانک و ...، از مشتریان دعوت کرد تا با هدف کنترل ویروس همه گیر کرونا، تا جایی که ممکن است از مراجعه به شعب بانک خودداری کنند و امور بانکی خود را از طریق ابزارهای الکترونیک این بانک به انجام برسانند.
بانک ملت در عین حال با ارائه توصیه های بهداشتی به مشتریان برای مقابله با ویروس کرونا، از آنان خواست اگر علائم این بیماری را در خود مشاهده می کنند انجام امور بانکی و مراجعه به شعب را به تعویق بیندازند.
استفاده از حواله و چک های بانکی به جای پول نقد، استفاده از دستکش برای استفاده از دستگاه های خودپرداز، پایانه های غیرنقد، کارتخوان ها و دستگاه های نوبت دهی و استفاده نکردن از فرم های خام رهاشده روی باجه های شعب همچنین همراه داشتن خودکار شخصی و رعایت فاصله حداقل یک متری با کارمند شعبه و دیگر مشتریان، از دیگر مواردی است که بانک ملت مشتریان خود را به رعایت آن ها دعوت کرده است.
بر اساس این گزارش، مرکز ارتباط ملت با شماره 1556 در تهران و 02182488 در شهرستان ها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 145
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران