پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445635 تاریخ : 1397/10/22-15:21:01
,15,
دادرس؛ سامانه هوشمند تنظیم قراردادهای حقوقی در حوزه استارت آپی

دادرس؛ سامانه هوشمند تنظیم قراردادهای حقوقی در حوزه استارت آپی

دادرس صفر تا صد قراردادهای استارت آپی را پوشش داده و از ابتدا تا انتهای کار در کنار استارت آپ ها است تا مشکلات حقوقی آنها برطرف شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، عبدی در مصاحبه با خبرنگار بانک و صنعت با بیان اینکه «دادرس» سامانه هوشمند تنظیم قراردادهای حقوقی است، افزود: اکثر قراردادها در حوزه استارت آپی هستند، که شامل قراردادهای بنیان گذاران، NDA و NCA که نیازهایی را که استارت آپ ها از زمانی که قصد شروع کار را دارند و به درآمدزایی می رسند، برطرف می کند.

وی ادامه داد: سعی شده صفر تا صد قراردادهای استارت آپی پوشش داده شود و از ابتدا تا انتهای کار در کنارشان قرار بگیریم تا مشکلات حقوقی آنها برطرف شود.

جامعه هدف دادرس استارت آپ ها هستند

عبدی تاکید کرد: جامعه هدف دادرس استارت آپ ها هستند، لذا سعی می شود حوزه فعالیت گسترش یابد. در حال حاضر  مشتریان جاری ما (early adopter) استارت آپ ها هستند و کلیه این قراردادها بصورت هوشمند تنظیم می شوند.

وی در ادامه افزود: هنگام تنظیم قرارداد سوالاتی از مشتری پرسیده و با توجه به پاسخ، قرارداد تنظیم می شود که در مقایسه با گرفتن وکیل برای تنظیم قرارداد هزینه ها به یک دهم کاهش می یابد.

عبدی گفت: تعدادی سرمایه گذار یا کرادفاندر تصمیم به راه اندازی استارت آپ دارند در این میان بسیار مهم است که سرمایه، ایده از چه شخصی می باشد و افراد چگونه و چه سهمی داشته باشند، لذا با هزینه بسیار ناچیز استارت آپ را در واقع بیمه کرد تا اختلافی پیش نیاید.

وی در خصوص اینکه قراردادها را در دادرس چه اشخاصی تنظیم می کنند، اطمینان داد: تمامی افراد، وکیل و همگی از فارغ التحصیلان برتر کشور هستند، به همین دلیل قراردادها از لحاظ قانونی قابل استناد هستند.

شتاب دهنده جهش شرکتی که تنظیم قرارداد آن را دادرس انجام می دهد

عبدی با اشاره به شتاب دهنده جهش بعنوان شرکتی که تنظیم قرارداد آن را دادرس انجام می دهد گفت: به دلیل نوپا بودن استارت آپ دادرس، بدنبال جذب شرکت ها و استارت آپ های دیگر هستیم.

وی در خصوص رقبای این حوزه بیان کرد: در این حوزه رقبای کاری بسیار زیاد است، لذا تنظیم قرارداد بصورت پرسش و پاسخ و یا در موارد خاص تر برخی بندها و تبصره ها با توجه به شرایط شرکت انجام شود که فقط استارت آپ دادرس در ایران این کار را انجام می دهد.

عبدی با بیان اینکه بیشتر قراردادهای حقوقی بصورت آنلاین بسته می شود، افزود: از این رو برخی شرکت ها قراردادهای کلان تر می خواهند که حساسیت بیشتری نسبت به دیگر قراردادها دارد به همین جهت سعی می شود مشکلات بصورت تلفنی برطرف و یا اگر مشکل با تلفن برطرف نشد، با مراجعه حضوری به شرکت طرف قرارداد کمک شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران