پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446153 تاریخ : 1397/10/26-13:34:08
,15,
حضور در اتحادیه جدی گرفته شود

حضور در اتحادیه جدی گرفته شود

حضور در اتحادیه های کشور و کسب جواب اتحادیه کشوری بهترین کمک را به استارت آپ ها می کند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، حمیدرضا اعتدال مهر رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با بیان اینکه سال جاری بسیار بد آغاز شد، گفت: کسانی که پیش بینی می کردند و راجع به کسب و کار نظر و نوید می دادند، ولی امروز وقتی حرف دوستان را می شنوید و حرف هایی برای گفتن در این کسب و کار دارند مثل اینکه دیالوگ ها عوض شده ، ما خوشبین شدیم و اتفاق هایی در حال وقوع است.

وی افزود: در حال حاضر این انجمن دارای یک هزار و 209 نفر عضو در یک سازمان مردم نهاد است؛ این افراد کنار هم جمع شدند و سعی می شود مشکلات این صنف شناسایی و به نمایندگی از این صنف از حق و حقوق ها صحبت شود.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی اظهار کرد: بنابر تصمیمی که گرفته شد هرماه دو روز برای حل مسائل بیمه ، مالیات و... کسب و کارها برای انجمن به اشتراک گذاشته شده است.

اعتدال مهر ضمن انتقاد از انحصار در این صنف گفت: صاحب یک کسب و کار به صرف اینکه ایده و خلاقیتی در نوع نوشتن اپلیکیشن دارد محدود به انحصار طلبی می شود.

وی ادامه داد: این مسائل صحبت هایی را می طلبد که لزوما بین افراد کسب و کار در کمسیون ها و انجمن ها باشد نه در دولت، ما نمی توانیم خودمان را رها و انتظار داشته باشیم یک قاضی دادگستری مطابق با درخواست و فکر ما نظر بدهد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی خواستار شد: حضور در اتحادیه های جدی گرفته شود، در حال حاضر اتحادیه کشوری حدود 700 عضو دارد و تاپ تن استارت آپ هایی که تاکنون فعالیت می کنند و بهترین جوازی که به آن ها کمک کرده، پروانه کسب و کار در اتحادیه کشوری است.

اعتدال مهر اظهار کرد: امروزه سازمان ها آنقدر ارزش یافته اند که رقبا برای از بین بردن آنها وکیل می گیرند و بمنظور کاهش میزان مشارکت سازمان ها، رقبای موازی تاسیس می کنند.

وی با اشاره به میزان مشارکت سازمان های مردم نهاد خارج از کشور گفت: آن چیزی که ما کمتر از 3 درصد در آن شرکت می کنیم. حمایت، مشارکت و کنار هم بودن است و قطعا به یک زنجیره واحد تبدیل می شود تا حقوق ما از نهادهای حاکمیتی گرفته شود. لذا در سال هایی که گذشت می توانستیم با اتحاد و وحدت رویه، بسیاری از مشکلات را کمتر کنیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 294
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران