پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 375718 تاریخ : 1397/06/12-17:24:56
,12,17,
توقع زیادی از دولت نداریم فقط اینکه قوانین را زیاد عوض نکنند

امیر عصاری:

توقع زیادی از دولت نداریم فقط اینکه قوانین را زیاد عوض نکنند

شرکت نمابر مهر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشگام صنعت کاغذ حرارتی کشور با بیست سال سابقه در تولید و فروش است.

به گزارش بانک و صنعت، این شرکت طی 5 سال گذشته با افزایش توان تولید و بهبود روابط و عملکرد فروش و با برقراری ارتباط مستقیم با بانک ها و سایر مصرف کنندگان این گروه کالایی به حذف واسطه ها و تلاش در بهینه سازی قیمت ها به همراه افزایش کیفیت مستمر، جهت جلب رضایت مشتریان خود پرداخته است و تبدیل به یکی از پیشگامان این صنعت شده است.

پای صحبت های امیر عصاری مدیرعامل کاغذ حساس نمابر مهر در گفتگو با خبرنگار بانک و صنعت:

این شرکت در زمینه کاغذهای حرارتی چاپ و برش فعالیت میکند و در مجموعه بالغ بر 130 نفر پرسنل دارد.

وارداتی بودن مواد اولیه کاغذ حرارتی و بهای تمام شده این کاغذ باعث عدم صادرات و یا ضعیف بودن صادرات این محصول در کشور است ولی البته حجم کمی از این محصول برای کشورهای همسایه مانند عراق و افغانستان صادر می شود ولی بخاطر مشکلات و موانعی که در داخل وجود دارد صادرات این محصول کمی سخت است.

بیشترین مشکلی که این شرکت را دچار چالش می کند مشکلات داخلی از جمله سامانه نیما، تخصیص ارز، قوانین گمرکی است که هر دقیقه و هر ساعت در حال تغییر است.

این شرکت همیشه در مسیر مستقیم قدم برداشته اما بخاطر گمرک کشور ، متاسفانه خطوط تولید بعضا بین 20 تا 25روز در حالت تعلیق قرار می گیرد که مانع آن عدم ترخیص کالا در گمرک است.

«کاغذ حرارتی در گروه 2 قرار دارد و ارز 4400 به آن تخصیص داده میشود ولی متاسفانه ارز 4400تومانی وجود ندارد!! یعنی ما را به سامانه نیما می فرستند و یکی از مشکلاتی که بارهای شرکت در گمرک گیر میکند همین است؛ ما را به سامانه نیما ارجاع داده و می گویند بروید در نوبت ارز، در حالی که ارزی وجود ندارد و بار در گمرک می ماند.»

نتیجه اینکه ما در سه ماه گذشته مبلغی بالغ بر 390 درصد افزایش قیمت داشتیم.

توقع زیادی از دولت نداریم فقط اینکه قوانین را زیاد عوض نکنند و روالی در نظر بگیرند تا بتوانیم طبق آن پیش برویم و بگوییم در یک سال آینده این روال است و این به نوبه خود بزرگترین حمایت دولت از شرکت می باشد.

اینکه هر روز بخشنامه و قوانین عوض می شود، سیستم تولیدی را بسیار دچار مشکل کرده است و بیشترین ضربه را از سیستم داخلی می خوریم تا سیستم خارجی !!

خدا رh شکر این شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد و حوزه مالیاتی اشتهارد مستقر است، مشکلی نداشتیم و آن مالیاتی که به حق بوده است را پرداخت کرده ایم .

در حوزه مالیاتی اشتهارد از کارخانه بازدید می کنند و حسابرسی می کنند و آن چیزی که حق است را می گیرند و داستان های که در اداره مالیات است مثل قیمت های نجومی که در نظر گرفته می شود و به واحدهای تولیدی ضربه می زنند را این شرکت خوشبختانه ندارد.

این شرکت در سال 93 به عنوان کارآفرین برتر انتخاب شد، در سال 94 به عنوان صادر کننده برتر محصولات چاپی استان البرز از طرف اداره فرهنگ و ارشاداسلامی معرفی و در سال 95 به عنوان نوآور نمونه صنعت چاپ دست یافته است.

از جمله محصولات شرکت به موارد زیر میتوان اشاره کرد:

1-رولهای حرارتی

2-رولهای فکس

3-رولهای کاغذی

4-رولهای پلاتر

5-فرمهای بهم پیوسته



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران