پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 433952 تاریخ : 1397/09/30-14:29:28
,11,
توسعه آزاد راه ها در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد

توسعه آزاد راه ها در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد

وزیر راه و شهرسازی آزادراه ها را ایمن ترین نوع از جاده ها دانست و گفت: توسعه آزادراه و بزرگراه از سوی بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاران در این حوزه در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد اسلامی روز جمعه و در حاشیه افتتاح رسمی طرح زمستانه راهداری، در جمع خبرنگاران تاکید کرد: از سرمایه گذاران و بخش های خصوصی دعوت می کنیم تا منابع مالی خود را برای احداث و توسعه آزاد راه ها بیاورند تا علاوه بر گسترش چنین طرح هایی در کشور، شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردم و بهبود کیفی در حوزه حمل و نقل جاده ای نیز باشیم. 

وی ادامه داد: البته باید ظرفیت ارایه خدمات رفاهی موجود در آزادراه ها را نیز مدرن و به روز کنیم.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه به طرح بازآفرینی مناطق ناکارآمد شهری اشاره کرد و گفت: در برنامه ششم توسعه بازآفرینی 270 محله با احداث 100 هزار واحد مسکونی مورد هدف قرار گرفته و به استانداری ها نیز ابلاغ شده است. 
وی با اشاره به اینکه در طرح بازآفرینی سه هدف احیای بافت واجد ارزش، تکمیل سرانه ها با کمک شهرداری ها و احداث واحدهای مسکونی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: در این طرح احداث واحدها توسط مردم و یا شرکت های توسعه گر انجام می شود. 
این مسئول همچنین با اشاره به اجرای طرح حفاظ بتنی در آزادراه قزوین - تهران، تاکید کرد: ارتقای جدا کننده ها در آزادراه ها از جمله اهداف مهم وزارت راه و شهرسازی بوده چرا که آزادراه های ما از داشتن سیستم های استاندارد ایمنی که بتواند خودروها را از تعرض و تجاوز به خطوط مقابل بازدارند، بهره مند نبوده اند. 
اسلامی ادامه داد: برای رفع مشکل موجود آزادراه ها، طرح حفاظ بتنی با فناوری بلوک مفصلی آزاد راه قزوین- تهران را در دستور کار خود قرار دادیم.که امروز شاهد افتتاح این طرح بودیم 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسکن مهر اشاره کرد و گفت: تکمیل و تحویل 500 هزار واحد مسکن مهر و 400 هزار واحد جدید در کشور برای اقشار نیازمند به مشکن هدف گذاری شده است. 
وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به پروژه راه آهن قزوین - رشت، افزود: این طرح در حال تکمیل شدن است که امیدواریم در هفته اول اسفند ماه با پشت سرگذاشتن مراحل تکمیلی تست، نصب علایم و حرکت قطار برروی ریل مورد بهره برداری قرار گیرد. 
اسلامی در خصوص مصوبات شورای عالی معماری و شهرسازی نیز گفت: مصوبه های این شورا در حکم قانون بوده و باید اجرایی شوند و در صورتی که مشکلی در این زمینه بود باید از سوی استانداران مورد پیگیری قرار گیرد. 
وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان قزوین ضمن بازدید از راهدارخانه زیاران، طرح احداث نیوجرسی آزادراه قزوین - تهران را نیز مورد بهره برداری قرار داد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 218
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران