صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518359 تاریخ : 1399/06/04-13:48:50
,15,
تندیس «رضایت مندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید

تندیس «رضایت مندی مشتری» باز هم به ایرانسل رسید

ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس «همایش سراسری رضایت مندی مشتری» با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.

به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا تقی پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار شد، تندیس «همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا» توسط «انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان» به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهند? خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

در این مراسم، دکتر رضا تقی پور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نمایند? مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساخت های لازم برای توسع? خدمات ارتباطی در کشور تأکید کرد و گفت: در ایران هنوز از تمام ظرفیت های نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است.

همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتری مداری، ورود به بازارهای ملی و بین المللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تأکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهره وری دست یابیم.

مهندس سیدستار هاشمی افزود: با وجود استفاده از ظرفیت های اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیت های مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.

این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای برنام? ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقش? راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش تولید و تجلیل از رهبران مشتری مداری که در حوز? رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف کننده گامی مؤثر برداشته اند، برگزار شد.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می توان به بررسی انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، تقویت استراتژی سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاع? فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش تولید، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، موفق به دریافت تندیس و گواهینام? ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 168
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران