تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 514599 تاریخ : 1399/03/27-17:12:46
,1,
«تندیس بلورین» تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد

«تندیس بلورین» تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد

سازمان مدیریت صنعتی، تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را به بانک دی اعطا کرد.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک دی، در مراسم هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی که در سالن همایش های سازمان مدیریت صنعتی و با حضور امیر بیات ترک، معاون وزیر صمت و رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و جمعی از مدیران عامل سازمان های دولتی و خصوصی شرکت کننده در هفدهمین دوره این جایزه برگزار شد، تندیس بلورین تعالی سازمانی به بانک دی اعطا شد.
بر اساس این گزارش، با اعلام رسمی مرکز تعالی سازمانی پس از طی مراحل ارزیابی توسط ارزیابان ملی و بررسی و نظارت در کمیته علمی و نیز صحه گذاری در کمیته داوری هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، بانک دی شایسته دریافت جایزه تندیس بلورین تعالی سازمانی شناخته شد.
در هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی، قدیمی ترین و معتبرترین جایزه ملی، شرکت ها و سازمان های مختلف خصوصی و غیردولتی در یکی از 5 بخش ساخت و تولید، خدمات، سلامت، آموزش و بخش عمومی با پیاده سازی الگوی تعالی سازمانی در مجموعه خود و انجام خودارزیابی بر اساس الگوی تعالی سازمانی در راستای اجرای برنامه های بهبود، اقدام کرده و با حضور در هفدهمین دوره اعطای جایزه ملی تعالی سازمانی میزان سرآمدی شرکت خود را محک زدند.
بانک دی در سال جاری در بخش «خدمات» و گروه سازمان های بزرگ برای رقابت در سطح تندیس بلورین در ارزیابی تعالی سازمانی شرکت کرد که پس از پنج روز ارزیابی در سطح شعب و ستاد با کسب امتیاز لازم در بازه 450 الی 500 ، شایسته دریافت تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی شد.
گفتنی است بانک دی در سنوات گذشته نیز با حرکتی مستمر موفق شد در سال های 1393،1391، 1394 و 1395 گواهی تعهد به تعالی، تقدیر نامه دو، سه و چهار ستاره تعالی را از آن خود نماید.
در پی کسب این افتخار ارزشمند، دکتر برات کریمی، مدیرعامل بانک دی ضمن قدردانی از تلاش ها و اهتمام جمعی مدیران و تسهیلگران تعالی، این موفقیت بزرگ را به تمامی کارکنان تبریک گفت.
مجتبی حیدری، عضو هیئت عامل و معاون سرمایه انسانی بانک دی به نمایندگی از دکتر برات کریمی،مدیرعامل بانک، لوح تقدیر و تندیس بلورین هفدهمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را دریافت کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 183
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران