تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312238 تاریخ : 1396/10/05-17:30:19
,14,
تمرکز بر افزایش تعداد گردشگران ورودی به‌جای برگزاری همایش‌ها در «تبریز2018»

معاون گردشگری در نهمین جلسه راهبری رویداد «تبریز2018» تأکید کرد

تمرکز بر افزایش تعداد گردشگران ورودی به‌جای برگزاری همایش‌ها در «تبریز2018»

معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: با برگزاری رویداد گردشگری "تبریز2018" باید بتوانیم پلان گردشگری صد سال آینده استان آذربایجان شرقی را تهیه کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد محب‌خدایی معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری  با بیان این مطلب در نهمین جلسه راهبری رویداد «تبریز2018» که در سالن خلیج‌فارس معاونت گردشگری و با حضور مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد افزود: همه باید تلاش کنیم تا این رویداد به شکل شایسته‌ای برگزار شود.

وی با اشاره به تقارن برنامه‌های رویداد «تبریز2018» در خرداد و تیر سال آینده با ماه مبارک رمضان گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جذب تورهای گردشگری خارجی ارزان‌قیمت است.»
محب‌خدایی گفت: رویداد "تبریز2018" باید به‌گونه‌ای برگزار شود که این رویداد بتواند برنامه‌های سال‌های آینده را در آذربایجان شرقی تدوین کند بنابر‌این باید از ظرفیت‌های تمام دستگاه‌ها برای برگزاری این رویداد استفاده کرد و شورای راهبری "تبریز2018" به‌عنوان ستاد برگزاری این رویداد وظیفه هماهنگی و هم‌افزایی را برعهده دارد.
معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در ادامه گفت: در نوروز امسال برنامه‌های مناسبی داریم و درخواست ما از صدا‌و‌سیما این است که برنامه‌های مناسبتی نوروز در نوروز پخش نشود بلکه از سه ماه قبل معرفی جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف آغاز شود. از طرفی درباره پیش فروش بلیت‌های نوروزی قطار نیز در حال رایزنی هستیم که بلیت‌های نوروزی قطار‌ها از شش ماه قبل از عید برای پیش‌فروش آماده شوند.
محب خدایی گفت: به‌جای تمرکز بر روی همایش‌ها باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که تعداد ورود گردشگران خارجی به تبریز افزایش یابد.
وی همچنین به انتخاب شعار برای تبریز اشاره کرد و افزود: شعاری باید انتخاب کنیم که معرفی‌کننده تمام ظرفیت‌های تبریز در سطح ملی و بین‌المللی باشد و شعاری باشد که به توسعه و رونق گردشگری در استان آذربایجان شرقی کمک کند. 

دعوت از مسئولان کشورهای حوزه نوروز

محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نیز در این نشست گفت: در این رویداد باید از مسئولان کشورهای حوزه نوروز دعوت شوند تا این رویداد به شکل شایسته‌تری و با حضور کشورهایی که از نظر فرهنگی به ما نزدیک‌تر هستند برگزار شود. 
او افزود: موضوعات مرتبط با میراث‌فرهنگی مانند مرمت و صیانت از آثار تاریخی اعم از ربع رشیدی و... در اولویت برنامه‌ریزی‌های معاونت میراث‌فرهنگی قرار دارد.
طالبیان گفت: همچنین موضوعات مرتبط با حوزه میراث ناملموس نیز در برگزاری رویداد "تبریز2018" برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و برنامه‌ریزی‌های خوبی در خصوص شناسایی و صیانت از میراث ناملموس همزمان با برگزاری این رویداد انجام شده است.

آمادگی استانداری آذربایجان شرقی

مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: استانداری آمادگی کامل برای همکاری و هماهنگی برای برگزاری هرچه بهتر این مراسم را دارد.
او افزود: برنامه‌ریزی‌ها به‌صورت ملی و استانی در حال پیگری است که نهایتا بعد از جمع‌بندی نهایی با همکاری مسئولان ملی و استانی بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اجرایی خواهد شد.
مرتضی آبدار مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مصوب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است و این برنامه‌ها بر اساس فرمت و دستورالعمل هر برنامه قرار است اجرایی شود که جمعا 163 برنامه خواهد بود. 
او افزود: همچنین همزمان با برگزاری این رویداد، به دنبال طراحی شعاری زیبا برای "تبریز2018" هستیم که این شعار نیز تدوین شده و در حال نهایی کردن این شعار هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 209
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران