صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 518330 تاریخ : 1399/06/03-16:32:31
,15,
تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به دغدغه ها و خواسته های شرکت های Servco

تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به دغدغه ها و خواسته های شرکت های Servco

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به دغدغه ها و خواسته های شرکت های Servco با حضور نمایندگان این شرکت ها و رگولاتوری خبر داد.

به گزارش بانک و صنعت، نشست بررسی وضعیت دارندگان پروانه خدمات ارتباطی ثابت(Servco) با حضور رئیس، قائم مقام و معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری، رئیس و دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و برخی از نمایندگان شرکت های Servco برگزار شد.

در این جلسه که با هدف تقویت تعامل و بررسی مشکلات شرکت های Servco برگزار شد، نمایندگان این شرکت ها بالا بودن هزینه ارایه خدمات عمده فروشی مانند انتقال، IP و...، اجرایی نشدن تعهدات مشخص شده اپراتورهای میزبان در پروانه، ارایه خدمات براساس تعرفه سال 95 با وجود افزایش هزینه ها و مشخص نبودن چارچوب ارایه سرویس بین شرکت مخابرات و شرکت های FCP با شرکت های Servco را از جمله مشکلات پیش روی خود عنوان کردند.

نگاه حمایتی به شرکت های Servco، افزایش نظارت رگولاتوری بر اپراتورهای میزبان، تدوین مقررات لازم برای پیشگیری از محدودیت های بیشتر برای پروانه های Servco، ساماندهی قراردادهای عمده فروشی، بازنگری در تعرفه خدمات عمده فروشی، تشکیل کمیته ای برای تعامل بیشتر با رگولاتوری و بررسی شرایط موجود از درخواست های نمایندگان شرکتهای Servco در نشست با مدیران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بود.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز در این جلسه با بیان اینکه ساماندهی پروانه های ارایه خدمات اینترنت در قالب شرکت های Servco و Netco از اقدامات مثبت رگولاتوری در سال 93 بوده است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف رگولاتوری در چند سال اخیر مقررات گذاری در این حوزه با مشارکت تمام فعالان حوزه ICT بود. به همین منظور جلسات و نشست هایی از این قبیل برگزار می شود تا دغدغه ها و خواسته های فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را از زبان خودشان بشنویم و با آنها تعامل داشته باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط حاکم بر بازار فعالیت شرکت های Servco و مشکلات مطرح شده در این نشست، کارگروهی برای رسیدگی به دغدغه ها و خواسته های شرکت های Servco با حضور نمایندگان این شرکت ها و رگولاتوری تشکیل می شود تا از طریق این کارگروه بتوانیم برای حل مشکلات موجود به راهکارهای قانونی دست یابیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 165
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران