تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 312017 تاریخ : 1396/10/03-15:56:26
,8,
تسریع فرایند تایید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی

دهقان با اشاره به مزیت راه اندازی سامانه پیامکی روی "ستان"عنوان کرد؛

تسریع فرایند تایید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی

در آذرماه که سامانه پیامکی راه‌اندازی شد، سرعت رسیدگی به درخواست‌ها نسبت به قبل به یک هشتم رسید که دلیل آن اطلاع به هنگام فرد متقاضی از روند پرونده خود و مراجعه سریع وی به سامانه برای ادامه مراحل بوده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ راه‌اندازی سامانه پیامکی روی "ستان" منجر به تسریع فرایند تایید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی شده است.

مدیرعامل شرکت رایان بورس با بیان این مطلب گفت: در راستای شفاف‌سازی، ارائه خدمات جدید و تسریع رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان از سازمان بورس، سامانه رصد راه‌اندازی شده که یکی از زیرسیستم‌های آن ارسال پیامک آخرین وضعیت درخواست به مخاطبان سامانه "ستان "است.

روح‌الله دهقان افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته بیشترین میزان درخواست از سازمان در سامانه "ستان" مربوط به تقاضای تایید صلاحیت حرفه‌ای مدیران نهادهای مالی است که با توجه به تعاملی بودن سامانه مزبور، روند بررسی در سامانه به اطلاع متقاضی می‌رسید اما به دلیل اینکه متقاضی از طریق دیگری از روند مزبور مطلع نمی‌شد، در موارد متعددی با تاخیر زیادی به سامانه مراجعه می‌کرد و این کار باعث اطاله روند رسیدگی به خواسته وی می‌شد.

دهقان تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 2000 درخواست تایید صلاحیت از طریق این سامانه به سازمان رسیده که روند کاری آن پیگیری شده است.

 وی افزود: با این حال، در آذرماه که سامانه پیامکی راه‌اندازی شد، سرعت رسیدگی به درخواست‌ها نسبت به قبل به یک هشتم رسید که دلیل آن اطلاع به هنگام فرد متقاضی از روند پرونده خود و مراجعه سریع وی به سامانه برای ادامه مراحل بوده است.

مدیرعامل رایان بورس ادامه داد: از جمله برنامه‌های توسعه‌ای سامانه رصد، انتقال همه فرایندهای سامانه ستان به این سامانه است که با این کار، فرایند و مراحل همه تقاضاهای صورت‌گرفته از سازمان به صورت پیامکی به اطلاع متقاضی خواهد رسید.

دهقان با اشاره به لزوم بروز رسانی اطلاعات شخصی در سامانه "ستان"، از بهره‌برداران این سامانه خواست، اطلاعات خود بخصوص شماره تلفن همراه را در این سامانه بررسی و در صورت نیاز به روزرسانی کنند.  



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 228
بانک سپه ، نخستین بانک ایرانی نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال طرح آرامش پست بانک ایران