جشنواره 5 ستاره بانک گردشگری در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل بانک پارسیان خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 446109 تاریخ : 1397/10/26-09:37:38
,10028,
بیش از 28 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی برقرار شد

در آذر سال 97؛

بیش از 28 هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی برقرار شد

سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی، پیام صوتی و بخش مراجعان حضوری مستقر در ستاد مرکزی کانال‌های ارتباطی مرکز ارتباطات مردمی(CRM) سازمان تأمین اجتماعی است که پاسخگوی سئوالات و مطالب مطرح شده از سوی بیمه شدگان، مستمری بگیران, کارفرمایان هستند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، درآذر سال جاری 28 هزار و 544 تماس از تمامی درگاههای ارتباطی مذکور با این سازمان برقرار شده است.

33.97 درصد تماس ها با مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی مربوط به حوزه بیمه ای بوده و 22.48 درصد به حوزه خدمات غیرحضوری اختصاص داشته است. همچنین 17.94 درصد تماس ها با این مرکز در بخش سئوالات و خدمات مرتبط با اداره کار و 10.3 درصد متعلق به امور مالی بوده است.
در آذر سال جاری، این مرکز 26 هزار و 130مورد تماس تلفنی را پاسخ داده است که بیشترین تماس‌ها از تهران و در حوزه‌های خدمات غیرحضوری و اداره کار بوده است.
گفتنی است، پیام‌های صوتی ثبت شده در همین مدت 444 مورد بوده که اکثریت پیام‌ها در حوزه بیمه‌ای و اقتصادی مالی و در زمینه خدمات غیرحضوری به ثبت رسیده است.
495 مورد پیامک به  سامانه 10001420 مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی ارسال شده که بالاترین آمار پیامک در حوزه بیمه‌ای و به تعداد 433 مورد بوده است.
در همین مدت 7 هزار و 443 مورد ثبت نام در پورتال مرکز ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی به نشانی crm.tamin. ir انجام شده که 5 هزار و 136 مورد در خصوص صدور غیرحضوری دفترچه درمان از استان های آذربایجان شرقی و فارس بوده است.
مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی واقع در طبقه همکف ستاد مرکزی، یک هزار و 475نفر از مراجعین حضوری در آذر سال جاری را پاسخگو بوده است. بالاترین آمار مراجعین از استان تهران به تعداد 964 نفر و در حوزه بیمه‌ای ثبت شده که بیشترین پرسش در زمینه ادارات کل امور فنی بیمه شدگان و امور فنی مستمری‌ها است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 211
نشان بانک ، شروع یک زندگی دیجیتال نحستین ، بزرگترین شد قرعه کشی موبایلت اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران