صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520179 تاریخ : 1399/07/05-15:49:29
,17,
بیشترین شکایات مربوط به کالاهای اساسی است

رییس سازمان حمایت:

بیشترین شکایات مربوط به کالاهای اساسی است

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: امسال در سه ماهه نخست بیشترین شکایت ها مربوط به گوشت مرغ تازه، شکر، برنج وارداتی، نان، ماسک سه لایه کشدار، تخم مرغ و دستکش لاتکس بود.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، عباس تابش تصریح کرد: همه ساله عده ای تلاش می کنند با افزایش بهای کالاهای اساسی به سود بیشتری دست پیدا کرده و قیمت ها را در بازار مصرفی دچار نوسان کنند.

وی با بیان اینکه این روند در زمان شیوع ویروس کرونا در کشور شدت بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: افزایش تقاضای خرید و کاهش اندک سرعت تولید شرایطی فراهم شد تا عده ای تصور کنند می توانند خارج از قوانین موجود قیمت ها را افزایش دهند و بدون توجه به حضور ماموران تعزیرات و سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از شرایط به نفع خود بهره برداری کنند.

به گفته تابش، تعزیرات و سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف کنندگان همراه با ستاد تنظیم بازار و وزارت صنعت، معدن و تجارت، بازرسی و نظارت بر بازار را افزایش دادند تا مردم در زمان خرید با مشکلی روبرو نشوند.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خاطر نشان کرد: سه ماهه نخست امسال بیش از پنج هزار فقره شکایت مردمی راجع به تخلفات صنفی و غیر صنفی به وسیله سامانه 124 استان ها دریافت شد.

وی تاکید کرد: چهار هزار و 348 مورد شکایت مورد رسیدگی قرار گرفته و بقیه در مرحله بررسی کارشناسی از سوی مراجع ذیربط قرار دارد و به زودی نیز به آنها رسیدگی می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 178
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران