صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 521634 تاریخ : 1399/07/29-15:12:08
,2,
بسته ویژه بانک توسعه تعاون جهت اصناف، تجار و بازاریان

به مناسبت روز ملی صادرات تبیین شد:

بسته ویژه بانک توسعه تعاون جهت اصناف، تجار و بازاریان

به مناسبت روز ملی صادرات مدیرعامل بانک توسعه تعاون به تبیین برخی محصولات و خدمات اعتباری بانک ویژه اصناف، تجار و بازاریان پرداخت.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت?اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن تبریک روز ملی صادرات اظهار داشت: «بسته ویژه اصناف، تجار و بازاریان» به عنوان یک محصول کاربردی جهت تأمین مالی این اقشار در بخش بازرگانی قابل استفاده است و از طریق شعب این بانک به جامعه هدف ارائه می گردد.

مهدیان در تبیین بسته ویژه اصناف، تجار و بازاریان افزود: اعطای تسهیلات در قالب مرابحه و عقود مشارکتی تا سقف 20 میلیارد ریال برای واحدهای دارای مجوز فعالیت با امکان بازپرداخت یکجا تا حداکثر 180 روز از طریق این بسته امکان پذیر است.

مهدیان با اشاره به کارنامه تسهیلاتی بانک توسعه تعاون در بخش بازرگانی گفت: تسهیلات اعطایی در بخش بازرگانی از 3500 میلیارد ریال در سال 95 به 5900 میلیارد ریال در سال 97 افزایش یافت و این میزان در سال 98 به 9950 میلیارد ریال رسید.

وی افزود: تسهیلات اعطایی به بخش بازرگانی طی هفت ماهه سال جاری تاکنون 9100 میلیارد ریال بوده است که حاکی از توجه ارکان تسهیلاتی بانک به این بخش می باشد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به توانمندی تعاونگران جهت ایفای نقش در بازارهای صادراتی افزود: طی سالهای اخیر، فعالیت های زیرساختی و مناسبی در راستای تقویت شرکت های تعاونی جهت حضور در بازارهای صادرات انجام شده است و از مهم ترین اقدامات تقویت برندها و نام و نشان های تجاری در بخش تعاون بوده است که با ادامه چنین روندی و شکل گیری و اعتبار برندها، سطح ماندگاری در بازارهای صادراتی نیز افزایش خواهد یافت.

وی در تبیین اهمیت بخش بازرگانی در اقتصاد تصریح نمود: فعالیت های بازرگانی داخلی و خارجی در تأمین مواد اولیه، فروش محصولات و بازاریابی واحدهای تولیدی نقش مهمی بر عهده دارند و ارزش افزوده بخش تولید درنتیجه فعالیت های این بخش حاصل می شود. مهدیان خاطرنشان کرد: چنانچه بخش بازرگانی در اقتصاد در خدمت تولید باشد، چرخ تولید به نحو کارآمد و مؤثری به حرکت درمی آید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 177
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران