صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522659 تاریخ : 1399/08/28-13:40:01
,2,
بررسی عملکرد استان ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می شود

بررسی عملکرد استان ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می شود

سعید معادی معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون: بررسی عملکرد استان ها باهدف تحقق حقوق مشتریان و بانک انجام می شود.

به گزارش بانک و صنعت، سعید معادی معاون امور استان ها و بازاریابی که به اتفاق احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، هادی بخت یار رئیس اداره کل هماهنگی و پشتیبانی مدیریت امور استان ها و شعب جهت بررسی عملکرد شش ماهه اول سال جاری و میزان تحقق برنامه ابلاغی به استان هرمزگان عزیمت کردند با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تصویب و ابلاغ برنامه در هر سازمان مبتنی بر ظرفیت درون سازمانی از حیث سرمایه انسانی، منابع مالی، سخت افزار، نرم افزار با رویکرد کمی و کیفی از یک سو و شبکه محیطی، ظرفیت های پیرامونی و آمایشی، بازار و ذینفعان سازمان از سوی دیگر است.
معادی ارزیابی عملکرد و تحلیل و بیان نقاط ضعف و قوت را یک راهکار مهم مدیریتی قلمداد کرد و دراین باره افزود: ارزیابی و نظارت به صورت مستمر و هدفمند به عنوان مؤلفه مهم برای سنجش تأثیر عملکرد مجموعه سازمان در رصد کردن توسعه و افزایش حجم فعالیت سازمان و بزرگ تر شدن حجم و ابعاد فعالیت سازمانی و بهره گیری از این شرایط برای تأثیر در ارتقاء کمی و کیفی کسب وکار اشخاص حقیقی و حقوقی است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون برنامه محوری را یک ضرورت و بهره گیری از این اصل مدیریتی را یک استراتژی کاربردی در بانک توسعه تعاون دانست و فعالیت مبتنی بر برنامه و ارزیابی و بررسی عملکرد در دو بازه زمانی شش ماهه را عامل مهم در راهبری شعب در کیفی سازی خدمات در جهت رضایتمندی مشتریان دانست.
وی بابیان اینکه استان هرمزگان از تجهیز منابع و تخصیص اعتبار به ترتیب از رشد 19 درصدی و 36 درصدی در دوره شش ماهه عملکردی نسبت به پایان سال برخوردار بوده است گفت: عملکرد مجموعه شعب بانک توسعه تعاون استان هرمزگان در پرداخت 4890 میلیارد ریالی در دوره موردبررسی، بیانگر نگاه واقع بینانه بانک در تلاش برای فعالیت در جهت رفع نیازهای مالی و اعتباری بخش های مختلف اقتصادی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و کمک به تسهیلات خرد و مرابحه عمومی به متقاضیان است.
شایان ذکر است در این جلسه وضعیت عملکردی 11 شعبه این استان در شاخص های مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 197
نحستین ، بزرگترین شد قرعه کشی موبایلت اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران