پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 445565 تاریخ : 1397/10/21-14:51:54
,15,
با فیلتر تلگرام تمام فشارها برسر سروش خالی شد

مدیر پیام رسان سروش

با فیلتر تلگرام تمام فشارها برسر سروش خالی شد

رحیمی: بارها در جلسات مختلف مخالفت خود را با فیلترینگ اعلام کردیم، لذا با این اتفاق کسب و کار ما آسیب می بیند.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، مرتضی رحیمی مدیر پیام رسان سروش با بیان اینکه سروش از 14 میلیون کاربر به هشت میلیون فعال رسید گفت: کل دوره فیلترینگ جذب کاربر ما 4میلیون نفر بود، ما این ارزش را ایجاد کردیم ولی متاسفانه ضعف رسانه ای ما به فیلترینگ گره خورد.

وی در خصوص اینکه سروش در جمعی کاربر ندارد گفت: وقتی گفته می شود تلگرام 40 میلیون کاربر دارد باید یک مخاطب سنجی کامل در سطح کشور انجام شود، اطلاعی نداریم که در استان ها و شهرستان ها کاربرها چه نیازی دارند و چه استفاده ای از سروش می کنند. 

مدیر پیام رسان سروش اظهار کرد: بارها در جلسات مختلف مخالفت خود را با فیلترینگ اعلام کردیم، لذا با این اتفاق کسب و کار ما آسیب می بیند. 

وی در خصوص امتیاز پایین سروش در کافه بازار اینچنین گفت: قبل از فیلتر تلگرام، سروش با رشد طبیعی کاربر همراه بود، آن زمان امتیاز سروش در کافه بازار 4.5 بود، لذا با فیلتر تلگرام تمام فشار سر سروش خالی شد. کاهش امتیاز در کافه بازار مشخص میکند که در چه بازدهی است.

رحیمی ضمن گلایه از فعالیت تلگرام طلایی و عدم راه اندازی کمپین رسانه ای بر سر این موضوع ادعا داشت: آدرس سر امنیت اطلاعات غلط است، پیام رسان های داخلی را به حریم خصوصی گره زده اند، لذا حریم خصوصی بحث تخصصی به لحاظ فنی می باشد.

مدیر پیام رسان سروش ادامه داد: در خصوص دسترسی اطلاعات، به مساله تلگرام طلایی ارجاع می دهم که چطور باز بوده و استفاده می شود، بیشترین اپلیکیشنی که در حال حاضر از آن نارارضی هستند سروش می باشد؛ به این دلیل که ما به هیچ عنوان اطلاعاتی ندادیم و نخواهیم داد.

طبق گفته وی، فیلتر تویتر با انحصاری که روی تلگرام ایجاد کرد به ضرر سروش شد، به این معنا که تنوع رفته و سنگینی کاربر بر تلگرام افتاد.

رحیمی افزود: بعنوان یک کاربر مخالف این محدود سازی بوده، لذا بهتر است در حوزه های دیگر نظیر بانک و تولید محتوا این مطالبه پیگیری شود.

مدیر پیام رسان سروش تاکید کرد: در آینده بمنظور ایجاد کسب و کار برای کاربران، از مسیر پیام رسانی فاصله خواهیم گرفت.

وی در پایان ایجاد قانون مشخص در فضای مجازی و فراهم آوردن زیرساخت ها در کشور را از مسئولین خواستار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 368
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران