صدور کدبورسی و احراز هویت سجام خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت همراه بانک تمام عیار
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 520229 تاریخ : 1399/07/06-13:41:15
,2,22,
بازدید معاون بانک توسعه تعاون از شعب استان های مازندران و گیلان

بازدید معاون بانک توسعه تعاون از شعب استان های مازندران و گیلان

سعید معادی معاون امور شعب و بازاریابی بانک توسعه تعاون به اتفاق مدیر امور شعب و استان ها و رئیس اداره کل بازاریابی این بانک از شعب استان های مازندران و گیلان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سعید معادی معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب شهرستان های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر در غرب استان مازندران و شعب شهرستان های رودسر، لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه استان گیلان، ضمن بررسی شاخص های عملکردی مرتبط با منابع سپرده ای، ترکیب منابع، تسهیلات اعتبار تخصیصی، نسبت منابع به مصارف، مانده تعهدات، مانده مطالبات غیر جاری، میزان سودآوری، درآمدهای مشاع و غیر مشاع؛ ضرورت تحقق برنامه های مرتبط با مرحله پنجم از سهمیه تخصیصی اشتغال پایدار روستایی و پرداخت سهمیه های ابلاغی در ارتباط با تسهیلات حمایتی را مورد تأکید قرارداد.

وی در بازدید از شعب استان های مازندران و گیلان بابیان اینکه درک درست از ظرفیت و قابلیت های بانک از سوی کارکنان شعب می تواند عامل مهمی برای برقراری ارتباط و ارائه خدمات گردد گفت: شناخت بانک و اشراف و آگاهی بر امکانات، خدمات و محصولات می تواند این شرایط را فراهم سازد تا شعب با بهره گیری از این موضوع بتوانند تعامل اثربخش و فرصت خدمات رسانی با رویکرد بر توسعه بازار و افزایش مشتریان رقم بزنند.

معادی انتخاب مشتریان با اهلیت مناسب و دارای ویژگی های متناسب را در هر دو مقوله تجهیز و تخصیص ضروری دانست و دراین باره گفت؛ انتخاب مشتریان به صورت هدفمند و برنامه محور منتج به بهبود کیفیت منابع و تخصیص تسهیلات اعتباری مؤثر و کارآمد مبتنی بر ریسک مدیریت شده و اعتماد بر بازگشت منابع را به دنبال دارد

معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون تعهد سازمانی کارکنان شعبه و اتخاذ اخلاق و رفتار حرفه ای را عامل مؤثر برای ارائه تصویر باورپذیر در نزد مشتریان و استمرار ارتباط مؤثر اطلاق نمود و در ادامه گفت: مشتریان، فعالین اقتصادی و مراجعین به شعب، انتظار دریافت خدمات تخصصی و عمومی و بهترین راهکار برای تأمین نیازهای مالی و اقتصادی دارند و ازاین رو ارائه خدمات بهینه در حداکثر سازی رضایت مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 196
طرح آرامش اپلیکیشن پرداخت صاپ پست بانک ایران