پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444845 تاریخ : 1397/10/13-13:25:37
,6,
بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو :

بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو گفت: به دلیل بالا بودن قیمت‌ها در بازار خرید و فروش بسیار کم است و بازار در انتظار تعیین تکلیف قیمت‌های جدید است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سعید موتمنی  درباره آخرین وضعیت بازار خودروا ظهار کرد: از ابتدای هفته بازار خودرو حالت تعادل داشته و شاهد تغییر قیمت خاصی در بازار نبودیم.

وی با اشاره به کاهش قیمت برخی از خودرو‌ها طی این هفته گفت: در این هفته قیمت مزدا 3 با کاهش 7میلیون تومانی مواجه شد و به قیمت 271میلیون تومان رسید همچنین ساندرواستپ وی نیز با کاهش قیمت از  132میلیون تومان به رقم 127میلیون و 500هزار تومان رسید.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه به دلیل بالا بودن قیمت خودرو تقاضا بسیار پایین است و خرید و فروش اندکی صورت می‌گیرد، افزود: بازار خودرو در انتظار تعیین تکلیف قیمت خودرو‌های زیر 45میلیون تومان است که  تغییرات قیمتی به چه میزان است.

موتمنی خاطرنشان کرد: براساس گفته برخی از نمایندگی‌ها روند عرضه خودرو از سوی خودروسازان مطلوب‌تر شده همچنین ارسال دعوتنامه‌ها برای مشتریان سرعت بیشتری گرفته است.

وی  تصریح کرد: اگر عرضه از سوی خودروسازان به طور مستمر صورت گیرد قطعا قیمت‌ها کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو درباره خودرو‌های نیز گفت: بازار این خودرو‌ها نیز شاهد تغییرات آنچنانی نبوده و حتی برخی از خودرو‌ها نیز با کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

موتمنی یادآور شد: خودروی سانتافه با کاهش قیمت در حال حاضر با قیمت 525میلیون تومان، النترا345میلیون تومان، سراتو 360میلیون تومان و توسان با قیمت 450میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو با اشاره به قیمت برخی از خودرو‌ها در بازار اظهار کرد: امروز در بازار پژو405با قیمت 56میلیون و 500هزار تومان، پژو slx با قیمت 59 میلیون تومان، پژو پارس70میلیون تومان، پژو تیپ دو 59میلیون و 500هزار تومان، پژو تیپ 5، 70میلیون تومان، پژو v8 با قیمت 71میلیون تومان، سمند Lx با قیمت 59میلیون تومان، سمند EF7 با قیمت 60میلیون و 500هزار تومان، دنا80میلیون و 500هزار تومان، دنا پلاس 101میلیون تومانپژو 207دنده ای91میلیون تومان و پژو 207اتومات 110میلیون تومان به فروش می‌رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران