در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل بانک پارسیان خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 522513 تاریخ : 1399/08/21-09:50:27
,15,
ایرانسل روابط عمومی سرآمد کشور شد

ایرانسل روابط عمومی سرآمد کشور شد

به گزارش بانک و صنعتبه نقل ازروابط عمومی ایرانسل، امروز چهارشنبه 21 آبان ماه 1399، شانزدهمین دور? سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی (ISPR)، با حضور شماری از فعالان ارتباطی کشور و همچنین حضور آنلاین جمع گسترده ای از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی، در محل خان? فرهنگ وهنر دیهیم برگزار شد. در این مراسم دکتر سوتلانا استاوریوا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی(IPRA)، به صورت آنلاین، پیام خود را خطاب به حاضران بیان کرد.

رئیس IPRA در سخنان خود، با اشاره به اینکه در ده? قبل، روابط عمومی سرآمد با رویکردهای ارتباط از بالا به پایین با هدف آگاهی عمومی و حضور، تعریف می شد، گفت: امروز در جهانی زندگی می کنیم که مردم، ارتباط قوی بین گفتن و عمل کردن را درخواست می کنند.

وی افزود: امروز وظیف? ما دست اندرکاران روابط عمومی این است که ارتباط بین گفتن و عمل را، با ارتباطات و کمپین های روابط عمومی که مبتنی بر هدف، اعتماد و اخلاق باشد، تقویت کنیم.

در بخش معرفی برگزیدگان شانزدهمین دور? سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های تخصصی انجام شده، لوح تندیسِ نشان ویژ? «روابط عمومی سرآمد» را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، آن را دریافت کرد.

ایرانسل همچنین، تندیس «جایز? ملی روابط عمومی برتر در ارتباطات الکترونیک و مجازی» را از شانزدهمین دور? «سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «هفدهمین دور? جشنوار? برترین های روابط عمومی ایران»، دریافت کرد.

روابط عمومی ایرانسل همواره کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان «اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران»، با ایجاد و گسترش سازوکارهای ارتباط دیجیتال به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش استحکام بخشیده و به مسؤولیت اجتماعی خود عمل کند.

شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی که با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) برگزار شد، با روش های علمی و پژوهشی، با مشارکت استادان ایرانی و بین المللی، به ارزیابی عملکرد روابط عمومی های شرکت ها، نهادها، مؤسسه ها و سازمان های گوناگون پرداخته است تا در خصوص احصای درس ها و بایدها و نبایدها و تغییرات پیش روی روابط عمومی، ارزیابی های لازم را انجام داده و برترین های روابط عمومی را معرفی کند.

لوح تندیس نشان ویژ? روابط عمومی سرآمد، به دلیل رعایت استانداردهای تعالی ارتباطی و اهتمام ویژه به سرآمدی و برتری در «حوزه های مختلف فعالیت های روابط عمومی» و تلاش مستمر برای ارتقای کیفیت فعالیت ها و خدمات ارتباطی، به ایرانسل اهدا شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 187
نحستین ، بزرگترین شد قرعه کشی موبایلت اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران