سازمان خصوصی سازی آینده برای همه؛ انواع سپرده و تسهیلات خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت یک سرویس خوب؛ سرآغاز پیروزی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق 1404 ایران به دست مهر درختی می نشانیم بانک سینا - اعتماد شما سرمایه ماست بیمه تجارت نو موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi

ارسال خبر در کانال تلگرام

  • | انصراف
شماره: 351831 تاریخ : 1397/04/13-16:15:32
,10025,
آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

آموزش عامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان

برگزاری دوره‌‌های آموزشی و ارتقای دانش کارکنان یکی از عوامل افزایش رضایت‌‌مندی مشتریان است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط‌عمومی بیمه‌ کوثر؛ در سه‌ماهه اول سال97 در مجموع 32هزارو920 نفرساعت دوره آموزشی در سراسر کشور برگزار شده است.

زینب حمیدی‌فر با بیان اینکه 28هزارو680 نفرساعت دوره‌های مجازی و حدود 4هزارو240 نفرساعت دوره‌های حضوری برگزار شده است، خاطرنشان‌کرد: گواهینامه‌های تمام دوره‌های آموزش مجازی برای کارکنان و نمایندگان در نرم‌افزار آموزش جام قابل رویت و چاپ است.



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 219
تاریخ رو چک نکن؛ چک رو نقد کن بانک صنعت و معدن هفدهمین سالگرد تاسیس بانک اقتصاد نوین پست بانک ایران موسسه اعتباری ملل بانک خاورمیانه