در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم تعهدی به ضمانت ملل بانک پارسیان خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 512830 تاریخ : 1399/02/24-16:46:32
,1,
ارائه 36 هزار خدمت بانکی در تعطیلات نوروز

ارائه 36 هزار خدمت بانکی در تعطیلات نوروز

مرکز امداد مشتریان بانک قرض ­الحسنه رسالت در تعطیلات نوروز 36 هزار خدمت بانکی غیرحضوری به مشتریان ارائه کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قرض ­الحسنه رسالت، مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض ­الحسنه رسالت گفت: این مرکز در 16 روز نخست سال جاری پاسخگوی 122هزار و 800تماس مشتریان بوده که این میزان پاسخگویی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 270 درصدی داشته است.
مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان در حال حاضر روزانه پاسخگوی بالغ برچهار هزار تماس هستند؛ اظهارداشت: با توجه به شیوع کرونا و عدم رفت و آمد مشتریان در دوهفته ابتدای سال این آمار به بیش از هفت هزار و 600تماس در روز رسید.
به گفته وی پیگیری مشتریان جهت استمهال سه ماه تسهیلات قرض الحسنه بخاطر شیوع ویروس کرونا افزایش حجم تماس­ های دریافتی این مرکز در ایام نوروز را به دنبال داشته است.
دعاگویی یادآور شد: مشتریان می توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات ودرخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت، تایید هویت صحت شماره همراه جهت سامانه هریم، راهنمایی فعال کردن رمز پویا و.... بهره مند شوند.
دعاگویی اظهارداشت: کارشناسان این مرکز با شماره گیری 0214747 به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان هستند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 169
نحستین ، بزرگترین شد قرعه کشی موبایلت اپلیکیشن پرداخت صاپ طرح آرامش پست بانک ایران