سازمان خصوصی سازی خانه پارسیان ، عبور از رمز عبور خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت یک سرویس خوب؛ سرآغاز پیروزی همراه بانک تمام عیار بیمه تجارت نو موسسه اعتباری کوثر
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
شماره: 466899 تاریخ : 1398/04/04-15:09:23
,5,
ارائه 31 خدمت غیرحضوری به مشترکان و هوشمندسازی شبکه توزیع

مدیرعامل آبفای منطقه 2 تهران خبر داد

ارائه 31 خدمت غیرحضوری به مشترکان و هوشمندسازی شبکه توزیع

مدیرعامل آبفای منطقه 2 شهر تهران راه‌اندازی سامانه دولت الکترونیک و ارائه 31 خدمت غیرحضوری در این سامانه و اقدامات فنی و بهره‌برداری در هوشمندسازی شبکه توزیع و کاهش هدررفت آب را از افتخارات این شرکت در زمینه حفظ منابع آب و خدمت‌گذاری به مردم مناطق زیر پوشش برشمرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شهریار دبیری ضمن اشاره به محدودیت‌های منابع آب در مقایسه با تراکم جمعیت و رشد توسعه شهری در پایتخت افزود: اصلاح الگوی مصرف و سازگاری با کم‌آبی در همه شرایط و زمان‌ها برای کشور و به‌ویژه در شهر تهران موضوعی راهبردی و نیازمند همکاری و مشارکت رهبران فکری جامعه و اصحاب رسانه است.

در ادامه این نشست معاون مهندسی و توسعه آبفای منطقه2 شهر تهران به تشریح  پروژه فاضلاب در آن منطقه پرداخت و افزود: تعارض تأسیسات و تجهیزات شهری در مسیر خطوط اصلی شبکه فاضلاب تهران از مهم‌ترین مشکلات در روند تکمیل این پروژه در آبفای منطقه 2 است.

ارسلان عسگری در مورد مخازن اضطراری نصب‌شده در پارک‌ها و محلات شهری از جمله پارک فدک در محله نارمک گفت: این مخازن برای دسترسی مردم در محلات شهری به آب شرب سالم در هنگام بروز حوادث غیرمترقبه تعبیه شده وهم‌زمان با احداث این مخازن شیوه‌های بهره‌برداری و مدیریت آن نیز به تشکل‌های مردم نهاد «میراب»ها آموزش داده شده است.

معاون بهره‌برداری آبفای منطقه 2 شهر تهران در تشریح اقدامات فنی و بهره‌برداری مرتبط با مدیریت مصرف در این منطقه گفت: آبفای منطقه2 شهر تهران برای کاهش هدررفت آب تمهیدات لازم از جمله بازسازی شبکه توزیع و انشعاب‌ها، بازدید و مانور شیرها و تأسیسات بهره‌برداری، زون‌بندی و تنظیم فشار هیدرولیک در شبکه توزیع، کاهش زمان رسیدگی به حوادث و اتفاقات در شبکه، نصب لوازم کاهنده مصرف آب در اماکن عمومی و دولتی را به‌صورت مستمر برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.  

فرهاد فرشین افزود: طی سال‌های 1391 تا کنون میزان هدررفت آب در شبکه زیر پوشش این شرکت  از 26,5 به کم‌تر از 19.7 درصد کاهش یافته که این اقدامات همراه با اقدامات فرهنگی و آموزشی حوزه روابط عمومی در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب همراه بوده است.  



ارسال به دوستان با استفاده از:
Memory usage: 218
موج جایزه رو بگیر! رمزت رو فریاد بزن موسسه اعتباری ملل بیمه جامع مجتمع های مسکونی بیمه پارسیان اقشار جدید برخوردار از حمایت های تأمین اجتماعی بانک صنعت و معدن پست بانک ایران بانک خاورمیانه