پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 444835 تاریخ : 1397/10/13-11:24:58
,17,25,
اختصاص 200 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی

اختصاص 200 هزار میلیارد ریال به واحدهای صنعتی

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات از منابع داخلی بانک ها و صندوق توسعه ملی به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ محسن صالحی نیا در نشست شورای اداری شهرستان سبزوار افزود: این تسهیلات در قالب سرمایه در گردش، نوسازی صنایع و طرحهای دارای پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: واحدهای تولیدی در این سه محور بر مبنای ظرفیت ها با ثبت درخواست در سامانه بهین یاب و تایید در کارگروه تسهیل مراکز استانها به بانک ها معرفی می شوند.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک ‌های صنعتی ایران گفت: همچنین حدود هزار میلیارد تومان یارانه با کارمزد اندک اختصاص یافته که بخشی از آن به یارانه سود تسهیلات، کلنیک های کسب و کار مراکز فناوری و طرح های پژوهش محور تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: از 42 هزار واحد صنعتی شهرک های صنعتی کشور حدود 15 درصد راکد و نیمه فعال و دیگر واحدها با ظرفیت بیش از 50 درصد فعالیت دارند. 

فرماندار ویژه سبزوار نیز با اشاره به رشد صنعت در این شهرستان گفت: تعهد اشتغال این شهرستان در سالجاری چهار هزار و 456 فرصت شغلی در سالجاری بود که تاکنون 103 درصد این تعهد محقق شده است.

احمد برادران افزود: تمام امکانات زیر ساختی در شهرک های صنعتی سبزوار فراهم شده و در بخش تسهیلات سرمایه در گردش و رونق واحدهای تولیدی شهرستان محدودیتی وجود ندارد.

وی ادامه داد: در هشت ماه امسال 84 فقره جواز تاسیس صنعتی و پروانه بهره‌ برداری در این شهرستان صادر شده که نسبت به مدت مشابه 2 برابر افزایش داشته است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب به تکامل و بلوغ رسیده است.

حسین مقصودی افزود: دشمن با جنگ روانی و رسانه ای در پی ناامیدی مردم است که این توطئه با درایت مدیران کشور، کارجهادی و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی خنثی می شود.

وی اظهار داشت: با ایجاد زیرساخت های لازم ناحیه صنعتی شهرستان داورزن فعال شده و همچنین ایجاد نواحی صنعتی در 2 بخش روداب و ششتمد سبزوار با شناسایی زمین، جانمایی و دریافت استعلام های لازم در مرحله آغاز عملیات احرایی قرار گرفته است.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران