به گزارش بانک و صنعتبه نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، مهدی مقصودی روز گذشته با حضور در منطقه پستی جنوب تهران به سئوالات مشتریان و مراجعان پاسخ داد و دیدگاه ها و نظرات آنها را دریافت کرد.
مدیرکل پست استان تهران ضمن قدردانی از زحمات کارکنان صدیق شبکه پستی، گفت: مسئله تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع از اهداف اصلی سیستم های اداری در نظام اسلامی و شرکت ملی پست است.
وی با اشاره به رسالت شرکت ملی پست در راستای جلب رضایت مشترکان و ارایه خدمات با کیفیت، افزود: کارکنان نیز باید از سعه صدر و بردباری برخوردار باشند تا بتوانند با ارباب رجوع برخورد توام با احترام و عطوفت در چارچوب ضوابط لازم داشته باشند.
مقصودی همچنین در ادامه از سرپرست منطقه پستی جنوب تهران، خواستار رسیدگی و رفع مشکلات پیش روی مشتریان در راستای تامین رضایتمندی مشتریان از خدمات پستی شد.
مدیرکل پست استان تهران جهت تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات همکاران طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده، شنبه هر هفته در یکی از مرکز مناطق پستی تهران حضور خواهد یافت.